Annons:
Etikettpiercingar
Läst 756 ggr
Phaselous
5/20/17, 1:52 PM

Infekterade piercingar, HJÄLP!

Hej! Vill börja med att skriva att jag veeeet att jag borde gått till piercaren för LÄNGESEDAN. Jag har social fobi och har varit inne i en väldigt dålig period ett bra tag så det är därför jag inte har det. Så, jag har haft bröstvårtepiercings (jag kallar de nipplepiercings för de är kortare) i över två år. De har aldrig läkt, verkligen aldrig. Vissa perioder har varit bättre än andra men nu är det väldigt illa igen. Jag får små varfyllda kulor/bölder vid piercingarna. Jag har provat tömma dem med hjälp av nål, tvätta ordentligt, varmsaltsvattenbad, inte pilla, låta de vara helt och massa annat men verkligen inget vill hjälpa. Vad ska jag göra? Jag vill verkligen ha kvar de men har funderat så många gånger på att bara ta ur de. Vet att en inte ska ta ur infekterade piercingar men de vill ju verkligen aldrig läka. Har förövrigt fler piercingar och har haft rätt många, alla har läkt bra. Vill helst inte till piercare/läkare på grund av mina psykiska problem, finns det något jag kan göra själv? Bild kan fixas om det skulle behövas. Är verkligen ingen vacker syn dock, haha. Jag är verkligen tacksam för hjälp!

Annons:
sp0ngeb0b
5/20/17, 4:39 PM
#1

Hur är det med att ringa? 🙂 Om du klarar av det kan du ju ringa till studion och be om råd. Säg att du inte har möjlighet att ta dig in till studion. 

Annars har jag inga idéer. Vet att nipplepiercings kan vara riktigt jobbiga, har 2 vänner som har piercat sig där och de klyddar också väldigt mycket och läker riktigt segt. Men det du kan göra hemifrån är ju att googla eller skriva på forum. Så hoppas att någon som vet kan svara 🙂

Upp till toppen
Annons: