Annons:
Etikettpiercingar
Läst 1346 ggr
sp0ngeb0b
2017-06-02 15:51

Intimpiercing

Undrar ifall någon vill dela med sig av erfarenheter av intimpiercingar? 🙂

Vilken piercing har du/har du haft? Hur ont fick du? Blev det några förändringar när det kommer till sex (känsla osv)? Var det stelt mellan dig och piercaren? Hur länge fick du vänta med att ha sex? Hur var läketiden? Var den svårläkt?

Har börjat bli lite sugen på en (kvinnlig) intimpiercing. Men har så många frågor och funderingar! Hoppas någon vill dela med sig 🙂

Annons:
n00bArtWork
2017-06-29 21:54
#1

Bröstvårtorna gjorde ondare att göra än vertikal klitoriskappa. Kappan var mycket lätt läkt och jag blev helt i chock när jag gick från studion och inte ens kände att jag hade en ny tagen piercing där nere :)

punkmusic
2017-07-05 23:48
#2

Har en vch, tagit om den en gång, alltså tagit den två gånger.  Särtan efteråt var hanterbar och närmsta dagarna värsta smärtan var absolut vid själva piercandet!! Skulle troligtvis inte göra omd en en 3dje gång pga smärtan. Sexlivet är bättre pga ökad känsel, hade redan bra känsel innan där nere.  Ingen stelhet mellan mig och de två utförarna, deras yrke.  Tror 6 veckor, var då sambo men allt löser sig om man vill… Minst bekymmer enl mig. Inte svårläkt, men var noggrann med hygien och ha som sagt inte oskyddat v.sex innan rekommendationer.

Tyvärr tycker jag att man vänjer sig med den samt att den stöts utåt ganska fort 😃

sp0ngeb0b
2017-07-06 15:48
#3

#1 Har hört att bröstvårtorna ska göra sjukt ont så det betvivlar jag inte! Skönt att det inte var så farligt med smärta och läkning.👍

#2 En anledning till att jag är nyfiken är att jag har hört att man får ökad känsel, har väldigt lite känsel där nu. Hade varit kul att se om det gjorde någon skillnad för mig. Men det bådar ju gott när du skriver så! Men vad menar du med att den stöts utåt? 🤐

punkmusic
2017-07-07 22:17
#4

#3 Absolut! Ibland känns den av när man åker bil och så också. 
Som vilken annan piercingsmycke som helst, tex ögonbryn eller navel som är vanliga att de kan stötas ut.

[Thiah]
2017-07-17 12:59
#5

#1 har precis samma erfarenhet som du av saken.

Upp till toppen
Annons: