Annons:
Etikettproblem
Läst 969 ggr
rieban
6/5/17, 11:11 PM

Tatuering

Just påbörjat en tatuering som kommer att ta en sittning till. Personen som gjorde den tog nästan 1,5h på sig att göra skissen (jag gjorde bitvis skissen) tatueraren gick ut och rökte innan stencilen åkte på vilket tog, stencilen tog just över 30min att få dit. När vi började köra så tog det 2h och tatueraren hann ut och röka 2 gånger. Dessutom så kunde inte människan hålla ens en någorlunda rak linje, dom skevar och är dubbla på flera ställen plus att h*n missade mönstret på en hel del ställen och en del av dem ser inte alls ut som dom ska! Sen hade människan mage att begära 3000 för den här gången och 1000 för att göra klart den om några veckor. Fick hicka men betalade snällt men kände att det var olustigt). Den ser så jävlig ut att jag ångrar att jag gjorde den där. Det gick inte att se den ordentligt när jag var där för att det var så mycket bläck och stensilfärg kvar. Vad ska jag göra? Känner mig så oerhört besviken! (Jag har inte hört något negativt om den här tatueraren tidigare annars hade jag undvikit)

Annons:
Honestyisdead
6/5/17, 11:29 PM
#1

Är du missnöjd måste du tala om det för tatueraren. Se vad han säger och gå sedan till en annan.

Kollade du tatueraren portfolio innan?

rieban
6/5/17, 11:37 PM
#2

Självklart, dessutom uttryckte jag min oro över att den inte skulle bli som jag ville. Svaret var att jag inte skulle oroa mig för det utan att det är ju deras jobb att fixa.

Honestyisdead
6/6/17, 10:36 AM
#3

Okey. Verkar ju märkligt hela alltet.  Du måste säga till honom.

rieban
6/6/17, 10:59 AM
#4

Hur vanligt är det att det fejkas portfolion? Jag har flera tidigare tatueringar gjorda av en som hållit på ungefär lika länge och en andra har hållit på sjukt länge. Den här ser ut som om den är gjord i en mörk källare av en nybörjare, helt seriöst. Jag får försöka ta en diskussion, den verkade inte så sugen på att dra ner priset lite just då fastän det var en del förseningar och rökpauser (inte mina rökpauser heller).

Upp till toppen
Annons: