Annons:
Etikettpiercingar
Läst 848 ggr
silverfiisk
6/25/17, 6:33 PM

Piercing stöts bort. Ta ny?

Jag piercade tragus i augusti 2015, hade den ca ett år och sedan stötte kroppen bort den så jag valde att ta ut den innan den lossnade själv. Nu saknar jag den och undrar om ni tror att det är någon idé att göra om den, eller är det jättestor risk att samma sak händer igen?

Annons:
Honestyisdead
6/25/17, 6:41 PM
#1

Går inte att svara på. För en del fungerar det när dom gör om det och för andra inte. Du får testa :)

mikkan01
6/26/17, 2:10 PM
#2

Jag har haft piercingar som kroppen stött ut, broskpiercingar gör bara ondare för varje gång man väljer att göra om dom - iaf för min del. Risken finns att den stöts ut igen men det behöver inte hända, har en som jag gjorde om 3 gånger innan jag gav upp och en som jag behövde göra om 1 gång och sen dess har den suttit kvar. :)

~mikkan

sp0ngeb0b
6/29/17, 7:47 PM
#3

Min navelpiercing stöttes bort men min piercare sa att jag kunde göra om den, men har inte kommit loss och gjort det än. Min väns mammas navelpiercing stöttes bort och hon gjorde om den fem gånger tror jag men det funkade inte tyvärr. Men tror absolut det kan funka så det är nog värt att prova om man är beredd att betala för det!

Upp till toppen
Annons: