Annons:
Etikettpiercingar
Läst 697 ggr
NordicSunset
8/21/17, 4:43 PM

Guldringar helix

Hej! Tog två hål i brosket för ungefär 2 månader sedan och nu är hålen nästan helt läkta, så kan nog byta snart. Jag har googlar runt lite efter smycken, men hittar inte guldringar någonstans. Vet någon vart jag kan kolla? :) Sedan undrar jag om jag kan byta till tunnare ringar än de jag har nu, då de är ganska tjocka och jag vill ha tunnare.

Be the best version of you.

  • Zoella
Annons:
silverfiisk
8/21/17, 5:28 PM
#1

Kolla på Crazy-Factory, där finns det guldringar (förgyllt silver) i olika storlekar och tjocklekar. Skulle du vilja ha ännu tunnare så går det ju att köpa på tex guldfynd.

sp0ngeb0b
8/25/17, 1:45 PM
#2

För det första så tror jag inte att dina piercingar är nästan helt läkta, för broskpiercingar läker på ca 6-12 månader. 

För att svara på din fråga: guldiga ringar med click finns att köpa hos Ornament i Malmö, de har också en webshop på ornament.se. Finns i några olika tjocklekar. 🙂 Crazy Factory är ju mycket billigare och jag har själv köpt många smycken där, men kvalitén motsvarar ofta priset framförallt på plast- och metallgrejer enligt min erfarenhet. Men grejerna på Ornament är riktigt bra, de säljer bara kvalitetssmycken så jag kan verkligen rekommendera dig att handla där. 

Länk till guldiga ringarna: https://www.ornament.se/product/segment-clicker-guld

NordicSunset
8/27/17, 10:21 PM
#3

#1 Tack! #2 Tack! Min piercare sa 2-12 månader. Då de knappt är ömma antar jag att de nästan är läkta.

Be the best version of you.

  • Zoella
sp0ngeb0b
8/30/17, 10:51 AM
#4

#3 Aha, så kort tid har jag aldrig hört talas om, men alla är ju olika! Om det inte gör ont och inte kommer vätska bör det vara läkt 😊

NordicSunset
9/4/17, 9:18 PM
#5

#4 Ja precis! :) Väntar nog i ett tag till för säkerhetsskull dock!

Be the best version of you.

  • Zoella
Upp till toppen
Annons: