Annons:
Etikettpiercingar
Läst 1355 ggr
Drakellen
2017-08-26 14:49

Oläkta hål i öronen

Jag tog hål i öronen när jag var 13 år, och det var nu för fem år sedan. Det ena hålet läkte som det skulle efter två månader eller liknande. Men det andra hålet har aldrig läkt. Inte på fem år och nu börjar jag bli riktigt frustrerad. Nu har det börjat vara igen för sjuttielfte gången. Jag har växlat mellan små knoppar i titan, plast och silver, sedan bytte jag till läkringar i titan och sedan silver. Men inget fungerar alls! Vad gör jag fel? Det känns ju patetiskt att fråga, men finns det nått knep för att de ska läka?

Annons:
Honestyisdead
2017-08-26 14:58
#1

Har det inte läkt på 5 år gör det aldrig det. Låt det växa ihop och gör om det hos en riktig piercare.

tanglytails
2017-08-26 15:18
#2

Pistol eller kanyl?

Tanglytails rattery - råttuppfödning i Skåne. 
Rätt råttor till rätt familj. 

(hemsidan, facebook, instagram)

Drakellen
2017-08-26 16:59
#3

#1 Jag vet, har tänkt på det, men har hört att det är skitsvårt att ta om på ärrvävnad, eller stämmer inte det?

#2 pistol. Det var som sagt för några år sedan så hade ingen aning om att pistol var dåligt.

Honestyisdead
2017-08-26 17:27
#4

#3 Det är inga problem. Är inte ens säkert det behöver tas precis på samma punkt.

Drakellen
2017-08-26 18:07
#5

#4 okej, det var betryggande att höra, tack :) , då får det nog bli så (suck), det kommer bli tufft att låta bli dem tills de är läkta

powerade
2017-09-04 06:23
#6

Mina läker inte igen även om jag varit utan i 3 år.. Men dem börjar vara när jag stoppar i. Har nu i kirurgiskt stål ( pinnar) och samma där. Men ringen i brosket funkar skitbra men sätter jag diten stav blir det kaos. Har dock inte provat med ring i mina vanliga men ska nog göra det då dom är lite lättare att hålla rena;) sen vänta och se om det blir bättre. Har en på mitt jobb som i sina unga dar inte kunde ha annat än guld i sina öron:o

Annons:
Calcifer
2017-09-16 22:36
#7

Mina hål tog jag för typ 15 år sen med pistol, de läker aldrig igen oavsett om jag låter dem vara i år eller inte. Har valt att inte göra om, eftersom de som sagt inte läker igen. Dessutom använder jag väldigt sällan örhängen, då brukar det vara för något speciellt event och då en kväll. Då är det klart de blir lite irriterade men inte så att det stör.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: