Annons:
Etikettpiercingar
Läst 1345 ggr
emeliiiiieee
8/27/17, 6:51 PM

piercing och förkylning

Hur reagerar era piercingar vid förkylning? Min bröstvårta har börjat vätska igen och den intima gör ont :( Har inte haft nå problem förrän jag började känna mig krasslig

Annons:
litettrassel
8/31/17, 8:58 PM
#1

Än sålänge har jag inte behövt uppleva något men jag har vänner som har haft problem med refillers där huden omkring svullnar vid sjukdom och uttorkning. Kroppen reagerar med att sända ut en massa vita blodkroppar för att döda viruset i kroppen och då gör de vita blodkropparna vad de kan för att kroppen skall må bra. Det är därför du aldrig skall pierca dig om du är sjuk då man inte kan garantera en bra läkning. Den vita/genomskinliga väskan består av vita blodkroppar. håll efter, tvätta med koksaltlösning dvs följ råden du fick när piercingen var ny och håll koll så att det inte börjar vara. Bröstvårtan tar ju en bra stund att läka på djupet.

emeliiiiieee
9/1/17, 12:13 PM
#2

Då fortsätter jag som vanligt med tvätt och håller koll helt enkelt :)

litettrassel
9/2/17, 12:58 PM
#3

Gör så och krya på dig :)

powerade
9/4/17, 6:19 AM
#4

Alla mina gjorde helt plötsligt ont en dag och geggade massor ( bröstvårtorna öronen och naveln) Tvättade dom 2 dagar efter var allt normalt igen. Var längesen jag gjorde allt och har aldrig tidigare haft något bekymmer. Men det är bara tvätta som när dom är nya och vänta på att det blir bättre.

Upp till toppen
Annons: