Annons:
Etikettallmänt
Läst 1670 ggr
marre96
2017-09-16 22:30

Någon???

Hej. Kan någon hjälpa mig att komma på en tattoo? Ingen tvång. Men vill ha något med samhörighet med 2 personer. Som alltid funnits där för varandra. Som alltid haft en tillit för varandra som en bästa vän men så mycket mer än så. Behöver inte vara på kärleks nivå utan något med att man alltid litat på varandra i vått och torrt. Alltid funnits där vad som än hänt och då menar jag inte på vanliga saker men så mycket djupare. Känslor, tankar, att 2 blir 1. Men vill ha ett minne av en person som verkligen förändrat mitt liv och alltid funnits där för mig hur illa det än varit. En person jag aldrig kan och inte vill glömma. Hade jag inte haft den här personen hade jag verkligen inte funnits idag. Han betyder så mycket att det inte kan beskrivas med ord. Vi är som en person. Vi förstår varandra på punk och prick. Aldrig några problem med kommunikation…

Annons:
sp0ngeb0b
2017-09-18 08:20
#1

Tänker rent spontant något citat eller en bit av en låttext som påminner om personen? Eller en sak som påminner om personen, typ en plats ni brukar vara på eller något sådant.

marre96
2017-09-18 16:43
#2

Inget direkt citat och ingen plats då vi alltid åker runt. Vi bor på olika orter men har nästan alltid fått till tid att ses varenda helg

Zadeira
2017-09-19 18:09
#3

Kanske något personen och du tycker mycket om? Kanske era favoritdjur tillsammans (tex två katter vars svansar bildar ett hjärta, eller en hund och katt som pussas)

litettrassel
2017-10-05 01:12
#4

Du sa att ni tar er tid… urverk är ju väldigt vackra :)

nypisnina
2017-10-08 21:12
#5

Jag och min bästa kompis gjorde en kompistatuering där det står hur viktiga vänner är. (Kollade efter vänskapscitat på nätet tillsammans och hittade en som vi båda tyckte om) Vi åkte och gjorde de samtidigt, de har inte samma font och vi har de inte på samma plats på kroppen men det är ett minne för livet.

emeliiiiieee
2017-10-09 10:58
#6

Jag och min kompis gjorde våra stjärntecken ihop. Dom är på olika ställen men samma motiv

Annons:
Upp till toppen
Annons: