Annons:
Etikettkirurgiska-ingrepp
Läst 5688 ggr
Monarchy
2010-10-28 01:05

Töjning flyttat sig

Är smått förtvivlad för ena töjningen i min öronsnibb har flyttat på sig. För då jag piercade mig så var den ju perfekt.

Har haft töjt i cirkus 2år, hade som max 16mm sen gick jag men har mest haft 10mm. Nu har jag tagit ut mina töjningar för jag pallar inte ha dom inne när ena töjningen sitter så långt ut.

Går det att fixa detta? vill ju ha mina 16mm tillbaka

Kirurgisk ingrepp?  Något som vet något som gör sånna för sånt här ?

Annons:
axilur
2010-10-28 09:01
#1

Jag vet faktiskt inte vad man kan göra åt det, men som jag förstår det är en töjning som flyttar på sig likadant som en piercing som migrerar.

/Anneli

grejs
2010-10-29 12:42
#2

Hur menar du med att den flyttat sig? Har den migrerat eller har ena örat blivit tunnare än det andra medan du töjt?

Monarchy
2010-10-29 15:25
#3

jag vet inte hur jag ska förklara, men det är som hålet sitter längre mot öronsnibbens kant.  migrerat antar jag att man säger.

undra hur tunt det får vara mellan hålet så att säga och utsidan öronsnibben, känns som det blir ömtåligt om det blir för tunt

grejs
2010-10-29 22:30
#4

Ja alldeles för tunt får det inte vara eftersom blodförsörjningen blir dålig, men som sagt då ska det nog vara väldigt tunt. Men annars är det nog mycket en estetiskt grej, att det ser finare ut om har lite tjockare örsnibbar. Är det stor skillnad på öronen då, eller det är inte nåt du hängt upp dig på bara? :)

Monarchy
2010-11-05 18:30
#5

svårt att säga, har haft dom ute nu ett tag. men det kändes som det var på håret att på för tunt, annars hur det såg ut bryr jag mig inte över

Upp till toppen
Annons: