Annons:
Etikettsenaste-alster-nya-bodymods
Läst 5537 ggr
axilur
10/13/10, 10:33 PM

VCH idag!

Yay! Jag vågade dra ner brallorna! Flört

Jag är en såndär "smärtjunkie" att jag hoppades på att den skulle kännas ganska mycket. Det gjorde den också! Och snyggt blev det.
Är nöjd och glad!

Skrattande

/Anneli

Annons:
zanpakuto
10/14/10, 5:36 AM
#1

Grattis! Det är en riktigt fin piercing :]

Aviendha
10/15/10, 9:55 PM
#2

Stort grattis! :)

MP160
10/16/10, 3:48 AM
#3

Please never make me google that again Skrattande

goodbyehiitler
10/16/10, 4:29 AM
#4

haha naw MP160^^ men ja håller med ja vill med slippa se sånt XD

axilur
10/16/10, 3:29 PM
#5

Haha, var det jobbigt, MP? Tungan ute

/Anneli

MP160
10/16/10, 7:31 PM
#6

#5 när man inte hade nån som helst aning om vad för piercing det handlar om så ja, lite sådär paff kanske man vart haha. Men att du bara kunde! AJJJ! FörvånadSkrattande

Annons:
goodbyehiitler
10/16/10, 9:32 PM
#7

omman redan vet eller som MP160 kollade upp så ser man bilden i huvet bara man ser att nån gjort det >.<

axilur
10/17/10, 1:35 AM
#8

Skriver det här då, det är en vertical clit hood, så folk slipper se äckliga bilder. Skrattande

Ja, jag undrar faktiskt hur fasen jag vågade…

/Anneli

axilur
10/17/10, 1:40 AM
#9

goodbyehiitler, vad tror du om en bananabell med konor sen? Haha Tungan ute

/Anneli

goodbyehiitler
10/17/10, 4:11 AM
#10

#9 kan säkert bli bra ;) men hade jag varit dig så hade jag satt ett 1.6mm bananabell med 6mmkulor när det är läkt…. köpt "kittlare" på www.coalcreek.se o satt på när du ska ha sex ;)

Bara ett spännande tips ;)

axilur
10/17/10, 4:15 PM
#11

#10 Det är en bananabell med kulor. Kanske inte 6mm dock. Kittlare, haha. Ska kolla. Tungan ute

/Anneli

goodbyehiitler
10/17/10, 6:50 PM
#12

6mm kulor är kanske stort ju men till de kan man ha kittlarna o kan tänka mig att det är gott vid vissa tillfällen ;)

goodbyehiitler
10/17/10, 6:50 PM
#13

(normalt är de till Tungpiercing men fungerar säkert super där med ;) )

Annons:
Aviendha
10/17/10, 7:05 PM
#14

Kittlare, menar ni de där platsplupparna med små "piggar" på som man trär över kulan? Testade en sådan till tungan för många år sedan, totalt värdelöst om jag får säga det själv. Man hann typ 1cm med tungan sen så hade man den på lösdrift i munnen eller någon annan stans :P Och så mycket rör sig ju inte en VCH under sex, iaf inte min. Då skulle jag hellre rekomendera någon typ av sexleksak. Flört

goodbyehiitler
10/17/10, 7:21 PM
#15

#14 okok^^ ja ja menar sån^^ ja har aldrig haft någon sån själv men tycker de verkar spännande o bara hört gott om de innan :) men de passar bara till 6mm kula du hade inte mindre?

Jag är ju inte tjej o vet inte hur pass mycket den rör sig^^ men det är väl olika? en kompis till min bror har fått orgasm i en trappa efter sin VCH^^ (enligt henne o bror, ja va inte där)

Aviendha
10/17/10, 7:30 PM
#16

#15 Jag hade en större kula för det tillfället :P Men kanske hade jag en kass kittelgrej?

Well, den går ju igenom kappan så viss rörelse finns, men jag tänker mer på själva kulorna och att en kittlare på dem skulle inte ge mig ett endaste dugg för smycket rör sig ju ikapp med övrigt som rör sig om man säger så :P För att det skulle vara något så skulle ju de röra sig mot saker och ting, och det händer inte riktigt. Eller så tycker iaf inte jag att någon ynka mm på sin höjd inte gör mycket till eller från.

Tänk lite som en ögonbrynspiercing och så höjer man ögonbrynet. Piercingen följer ju med i rörelsen, kulorna kan ju knappast "stimulera" området ikring eftersom de inte flyttar sig nämnvärt i förhållande till vävnaden.

Det jag känner mest av med min är själva staven eftersom den är böjd innåt och rör sig lite då och då. Kulorna ligger ju kvar i vilket fall även om den rör sig i sidled.

goodbyehiitler
10/17/10, 7:39 PM
#17

okok^^ jo det är klart :P ja har ingen aning, hade bara en tanke^^ Men det är säkert som du säger :) ja har ingen o kan inte ha sån så kan ju inte resonera på samma sätt, kan bara tänka så litar på dig :)

axilur
10/17/10, 9:40 PM
#18

#16 Håller med nu när jag vet vad det är. Tror inte en kittlare skulle funka särskillt bra.

/Anneli

goodbyehiitler
10/17/10, 9:42 PM
#19

ni vet nog bäst hur det funkat inne i grottan^^ ;)

axilur
10/17/10, 9:43 PM
#20

Piercaren berättade att det hade kommit in en tjej på återbesök efter att ha gjort en VCH. Hon jobbade på posten och sa till honom att "du har gjort mitt jobb SÅ mycket roligare. Jag känner mig nästan prostituerad på jobbet", haha, och syftade på hur det känns när man springer i trappor.

/Anneli

Annons:
goodbyehiitler
10/17/10, 9:53 PM
#21

#20^^ så det ska va ju ;)

MP160
10/18/10, 2:42 AM
#22

#20 Hahah, epic!

axilur
10/18/10, 10:33 AM
#23

Haha, ja. Men det var inte riktigt därför jag gjorde den. Fast det är väl alltid ett plus. Tungan ute

/Anneli

Liss
10/22/10, 2:28 PM
#24

Haha! Härlig diskussion. :)

Och grattis till ny piercing.
Jag har sagt att jag ska göra en intimpiercing i två år nu tror jag… hm.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

axilur
10/22/10, 2:58 PM
#25

Gör en! Det är roligt. Min är nu lite över en vecka gammal och helt bra. Det är lätt den mest tacksamma piercing i läkväg som jag har gjort. T.o.m smileyn var så mycket elakare. Det kändes som sagt en del att göra den, just de första sekunderna. När jag gick ifrån studion kittlades det bara och sen har den varit jätteenkel. Skötseln likaså. Man ska inte göra något speciellt, bara hålla sig ren som man brukar göra.

Rekommenderas! Glad

/Anneli

Liss
10/22/10, 4:46 PM
#26

"Det är roligt" Haha! Skrattande
Ja, man läker ju väldiigt fort där nere :)

Anledningen till att jag inte skaffat är att jag är lat och inte vill att det ska göras av en kille, då jag är feg.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

axilur
10/22/10, 4:55 PM
#27

Jag var faktiskt tvärt om där. Ville helst att den görs av en kille då jag fått för mig att tjejer är mer fördomsfulla. Men jag hade både en tjej och en kille i rummet ändå, haha.

/Anneli

Annons:
Liss
10/22/10, 5:00 PM
#28

Haha, allmän beskådan?
Kan nog vara så att tjejer dömmer mera. Men det är inte fördomar jag tänker på.. vet faktiskt inte varför jag vill att det ska vara en tjej.

Känner dock att det skulle vara lite smålustigt att pierca mig hos killen här i stan. Så möter man honom på stan och bara "Hej, du har sett mig naken jaa… "

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

axilur
10/22/10, 5:05 PM
#29

Ja, en lärling ville vara med för att hon håller på att lära sig just det sticket.

Jag vet! Det tänkte jag faktiskt också på, så jag piercade mig inte på mitt vanliga ställe, som iofs redan piercat min bröstvårta… Foten i munnen

Men jag fattade tycke för den piercaren så nu kommer jag ju gå dit ändå. Jag… sprider ut mig… Nu måste jag akta mig för två pers på stan. Bra tänkt.

/Anneli

Liss
10/22/10, 5:10 PM
#30

Åh, vad härligt. Jag fick också en "nybörjare" när jag var hos gynekologen. En ung kille…. mindre kul.

Hahaha… bra tänkt! (Y) Fast bröst känns inte lika farligt dock. Lustigt hur dumt man tänker.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

axilur
10/22/10, 5:13 PM
#31

Uuh, det låter mindre kul faktiskt.
Det var åtminstone inte hon som gjorde sticket, utan hon tittade på. Hon funderade på att göra VCH på sig själv för att lära sig det…

Sant faktiskt. Haha, ja. Varför är man så rädd liksom? Det är ju en professionell människa man träffat.

/Anneli

Liss
10/22/10, 5:23 PM
#32

Hehe jaa det var det. Att ha två stycken som glor en mellan benen och pratar om "såhär gör man…" var lite otevligt.

Jo, precis. Dem har nog sett flera stycken.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Upp till toppen
Annons: