Annons:
Etikettmässor-och-event
Läst 2264 ggr
Telefonkontakt
2009-04-11 22:53

2 veckor kvar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om två veckor så ska jag boka tid för tatuering! Då ska jag köra halvslevve på högra armen. kommer att ha en budget på ca 8000 och jag kommer förmodligen att få vänta i minst 6 månader innan det blir min tur att sitta i stolen. oc då hinner man säkert skrapa ihop lite pengar till. Blir nog 2 sittningar, ska se om jag kan boka båda samtidigt så det blir klart fort Skrattande

Sen så samma dag så ska jag pierca septum.. har just nu sår i näsan som är precis där man piercar, så jag har lite press på mig att det ska läka nu..

Är så nervös inför piercadet och även inför att våga boka tid. Jag är en fegis när det kommer till att prata med tatuerare och allt annar som har med att boka tider att göra. Så eftersom att jag skriver det här nu så måste jag boka tiden, annars så blir det ju pinsamt att jag inte gjorde det. Haha! Tyst

Jag kommer att pierca mig och boka tiden på Svenska tatueringsmässan. Kommer att gå med min röda barnvagn och bebis med glasögon och en vän med barnvagn. Så om ni ser mig så säg gärna hej!

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Annons:
peaches
2009-04-11 23:09
#1

Låter jätteroligt! Ska bli kul att se resultatet, även om det kan dröja :D

stalgren
2009-04-12 21:57
#2

låter fint du moste vissa slutresultatet :)

Markegard
2009-04-21 12:35
#3

Boka boka boka ! :) lycka till och visa hur det blev sen !

Moonchild89
2009-04-21 14:01
#4

Ville bara säga att du inte är ensam om att inte våga boka tid och sånt. Jag är väldigt feg när det gäller sådana saker. Har social ångest. =/ Så nu ska en kompis till mig hänga med och pierca sig samtidigt som mig, denna vecka eller nästa! Så nu är man taggad till tusen haha!

Så ett litet tips är att ta med någon. Då brukar det gå lättare, som  moraliskt stöd om inte annat! ^^ Fast det är ju alltid bra att träna på sånt i och för sig…

Lycka till! Glad

/Moonchild89 👻

Jenahbella
2009-04-22 01:32
#5

åh va kul :D wuhu! :D

Upp till toppen
Annons: