Annons:
Etikettpiercingar
Läst 2226 ggr
Tejoos
9/19/08, 10:34 AM

Industrial

Skulle vilja se bilder på er som har industrial. Tycker det är skitsnyggt. Funderar på att göra det själv. Men först ska labreten tillbaka, tog ur den när jag var gravid med Emma och mådde pyton stup i kvarten… Någon härinne som har industrial och vill visa upp?

Annons:
Mischa
9/19/08, 11:59 PM
#1

hittade enbart den här gamla bilden :)

DSC00039.jpg picture by Mischa

≧◔◡◔≦

fhs
9/23/08, 9:29 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Ca en månad efter att jag hade gjort den (jag har haft den i 9 månader nu) :)

Tejoos
9/24/08, 11:14 AM
#3

Snyggt!

Tycker ni att det läker svårare än andra piercingar?

fhs
9/24/08, 1:34 PM
#4

#3:

Ja, det tycker jag allt. Har en helix i andra örat t.ex. och den läkte på en månad (brosk tar ca 2-3 månader).
Har haft min industrial i 9 månader nu och den börjar läka först nu. Den är mer svårläkt då det är två hål och en stav som går igenom, lätt hänt att man stöter till staven och så.
Har hört med andra som har en industrial och de har alla varit eniga om att den läker långsammare än andra brosk-piercingar, räkna med minst 10 månader upp till ett år.

Men den är värd det, tycker jag. :)

Tejoos
9/24/08, 4:00 PM
#5

Trodde nog att det var så…

Flera som vill visa industrial?

Zandra---83
9/24/08, 5:08 PM
#6

Jag hade tänkt göra en när jag fyllde, men då ville ej piercaren som jag går till göra det då han hade slutat med dessa piercingar eftersom de är svårläkta, så jag fick göra två hål då men själv sen sätta i stav om det var så att jag ville ha det (det har ej blivit gjort ännu fast jag tog hålen i jan.

Annons:
Mischa
9/24/08, 6:12 PM
#7

#3 ja, dom är svårläkta.

Dels är det en broskpiercing och dels sitter den på ett "dumt ställe" som tenderar att bli mycket utsatt.

≧◔◡◔≦

Tejoos
9/24/08, 8:11 PM
#8

Attans, men himla snyggt på er som har i alla fall! Glad

Niini
10/13/08, 11:06 PM
#9

Hmm.. har varit lite inne på en Indutrial men nu när jag läser detta blir jag ännu fegare Foten i munnen Kanske får duga med mitt första mål som är två helix i höger öra :)

[slo]
10/15/08, 9:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Här kommer min :)

Elju3571
7/22/19, 10:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#11

Nu blir ni nog lite rädd för dem här piercingen. Endast 2 dagar mellan bilderna. Fastnade aldrig och skötte det så som man ska. Problemet var nog att han piercade endast i ”huden” och inte brosket

Upp till toppen
Annons: