Annons:
Etikettbodyplay
Läst 2750 ggr
thesuicide
2008-06-22 21:13

nån som håller på med fakir?

undrar om det finns nån här på forumet som vet om nån håller på med fakir eller som gör det

Annons:
SMMM
2008-06-22 21:25
#1

Jag har hållt på med det och "håller ff på" fast sen jag skadade mitt knä bland annat så har det inte blivit några uppträdande.

Har gjort ett par uppträdanden i Borås och GBG men det va ca 2-3 år sen.

fridaas
2008-06-22 22:13
#2

Jag håller på lite ibland, bl.a. med nålfakir och eldfakir

http://trolleboll.bilddagboken.se/p/show.html?id=75131908&directlink=1   en bild på när jag hade ett grillspett i armen, mkt behagligt.

Min "lärare" var "fakiren som inte fick vara med i tv", om det är någon som kommer ihåg honom, väldigt trevlig och bra lärare!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

thesuicide
2008-06-23 00:13
#3

oki..skulle jag kunna börjar på det? är rätt sugen faktiskt,,,ska man tänka på nåt spiecltt? elelr börjar direkt?

fridaas
2008-06-23 00:47
#4

#3 hur gammal är du?

Det man bör tänka på är att man ska ha absolut rena instrument, ha någon som kan förklara för dig hur du ska göra, vad som kommer hända, för kroppen kommer reagera på ett sätt som man inte är van vid..

så mitt förslag till dig är att ta kontakt med någon som håller på med fakirkonster som kan vara med och förklara och visa.. någon som har hållt på med det ett bra tag och vet vad de håller på med och effekterna av det hela..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

thesuicide
2008-06-23 00:56
#5

oki..jag är sjutton år? jag har itne fått tag på  nån som håller på fakir jag vet någrar som gör det men ….

fridaas
2008-06-23 01:37
#6

#5 de flesta som jag känner har som krav på att man måste vara 18år eller äldre, så om jag vore dig hade jag letat reda på någon seriös fakir som kan hjälpa dig, samt läsa på om olika fakirsorter.. finns nog en massa på google att hitta, eller så kollar man biblan..

kan se om jaghittar några sidor senare :)

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Annons:
thesuicide
2008-06-23 09:08
#7

oki..få vänta då och läsa mer om det.tacksam om du hittar några sidor:D

fridaas
2008-06-23 12:44
#8

pmar dig

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Beafer
2008-06-23 18:13
#9

jag har vart eldfakir. ska ta upp det igen i sommar tänkte jag :)

Liss
2008-06-24 01:40
#10

#9 Ja just det, de hade du ju.. när du är sådär vackert sminkad:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Beafer
2008-06-25 00:04
#11

#10 ja, precis :)

SMMM
2008-06-25 01:51
#12

Som det redan skrivits så för att joina en grupp eller lära sig så brukar de vilja att man fyllt 18.

Sen finns det juh saker du kan grejja med själv hemma.. Beror på vilken "sorts" fakir du vill "bli" …

Fast bygga en spikmatta och leka med kan juh vem som helst (även om det e ett jävla jobb).

Träna på "blockhead" så du blir av med nysreflex funkar med eller träna bort kräkreflex för eventuella "svärdslukningsknep"..

Det e ett så stort område med många inriktningar så det finns som sagt en massa att träna på själv.

Jag e personligen "självlärd" i det jag håller på med inom fakirgenren…Sen har jag och mina kamrater utvecklats ihop inom det ..

Upp till toppen
Annons: