Annons:
Etikettbodyplay
Läst 3247 ggr
Liss
12/8/07, 7:21 PM

Någon som provat ..

Bodyplay? alltså suspension med mera..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[jenkass]
12/8/07, 7:33 PM
#1

nej aldrig :P men har en kompis som håller på med suspension… hänger i knäna å sådär :S

lilin
12/8/07, 7:54 PM
#2

jajks

Honestyisdead
12/8/07, 8:26 PM
#3

Håller inte på själv, men hade ett tag kontakt med en tjej som brukade hänga i axlarna med krokar :( ajjjjj

AnneN
12/8/07, 8:28 PM
#4

Aj det lät inte som nått vidare hälsosamt =/

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Honestyisdead
12/8/07, 8:29 PM
#5

#4 Såvitt jag vet är det inte farligt, utan det är utbildade som hjälper till och bevakar. Tydligen sätts krokarna i på ett sätt som inte skadar.

[jenkass]
12/8/07, 8:34 PM
#6

nej det ska inte vara skadligt.. men man kan skada nervsystemet

Annons:
Honestyisdead
12/8/07, 9:03 PM
#7

Ja någon fara måste det ju vara med det.

Liss
12/8/07, 9:07 PM
#8

Dem som utför de är mycket duktiga.. alltså om man går till en seriös! Dem håller alltid stenkoll så inget händer. Huden är OTROLIGT hållbar.. har sett en tjej hänga i några krokar i ryggen och svävat i luften.. *brr* Jag tycker de ser jätte hemskt ut..

Men jag ka faktist tänka mig att de känns rätt häftigt. Inte smärtan nu alltså, utan att känna hur man "flyger".

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Honestyisdead
12/8/07, 9:11 PM
#9

Jag har också sett dem hänga både i axlar och genom att ha krokar i benen och ryggen. Men det lockar INTE mig :P

_pixie_
4/7/08, 1:04 AM
#10

Sysslat med suspension,playpiercing och pulling i nånstans runt 5 år,delvis på en proffesionel nivå.

Musiken
6/18/08, 12:48 AM
#11

med suspension, finns det inte risk att huden spricker eller att man far arr sa att man inte kan hanga igen pa samma sattet?

mjioo
6/18/08, 1:48 AM
#12

#11 det finns det säkert men sålänge man håller sig till såna som kan sånt så ska det nog inte vara någon fara.

har en kompis som hållt på med sånt i några år tror jag, nästa gång han ska på träff och jag har råd att följa med så ska jag få hänga på honom. känns som ett lagom steg att ta först och sen vill jag nog testa på det själv någon dag :)

[slo]
6/18/08, 3:00 AM
#13

#7 Men allt är ju skadligt i för stora mängder, eller hur ;)

Jag är duktigt sugen på att hänga upp mig själv vill jag lova! :D Men just nu är det diverse saker som sätter stopp…

Annons:
[disembowel]
6/22/08, 8:41 PM
#14

Jag har bara kört på simpelt playpiercing hemma, i armar och ben för det mesta. Snart är det dock dags för lite mer proffessionell playpiercing, t.ex. korsettpiercing, suspension etc. :) Längtar som en galning.

SMMM
6/22/08, 9:28 PM
#15

Har provat det mesta inom bodyplay..

Upp till toppen
Annons: