Annons:
Etikettsenaste-alster-nya-bodymods
Läst 2621 ggr
Henrik93
2012-07-10 12:19

Vertical surface tragus! done

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

såhär blev den! Piercaren var också glad över att jag hade så mycket skin att få tag på där! hihi:D

så nöjd!

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Annons:
[Riverbelow]
2012-07-10 14:09
#1

Jättesnyggt, du passar verkligen i det! : D

[Melinda]
2012-07-10 15:36
#2

Nice! (såg bilden nu bara för jag nyss skrev om bild i andra tråden, hahaha)

patronsaint
2012-07-10 15:52
#3

men gud vad läckert! Kanske man borde göra en sådan på andra örat :-)

I want to be like the patronsaint of reality.

Henrik93
2012-07-10 20:15
#4

Tack:) älskar den, kan inte sluta kolla i spegeln. Haha. Dock lite värk efteråt. Känslan av det var uthärdlig. Inte så där djupt ont som när jag piercade bröstvårtorna. Så helt klart värt det! Dessutom kostade det bara 250 kr eftersom det var en lärling som gjorde det:)

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

patronsaint
2012-07-11 09:47
#5

En nyfiken fråga. Det är en surface stav va? hur gör dom när dom sätter in en sådan?

Har en vanlig tragus sedan tidigare på ena sidan tyckte inte det var så hemst att göra den det enda var att man hör knaket när nålen går igenom brosket ^^ Tyckte nog den gjorde ondare än bröstet faktiskt :-P

I want to be like the patronsaint of reality.

Henrik93
2012-07-11 10:32
#6

Japp, först masserar dom isär skinnlagren och greppar tag så att dom får upp en bunt skin och frihandsticker. Eftersom det är svårt att komma åt med en tång. Sedan sätter dom i smycket i plasthöljet som blir kvar av kateternålen. Sedan drar dom igenom och viker på skin flicken och sedan sätter dom i hela och rätar till så att kanterna sitter under skinnet:) gjorde inte så ont:) och det tog ungefär 30 sekunder från att dom stack tills kulan satt på:)

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Annons:
patronsaint
2012-07-11 10:50
#7

Låter ju inte så farligt :-) Tänkte mest att det måste vara krångligt att byta en sådan stav då den är typ "kantig"?

I want to be like the patronsaint of reality.

Henrik93
2012-07-11 11:18
#8

Jo, tänkte jag också. Men skinn är ju så elastiskt:)

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Upp till toppen
Annons: