Annons:
Etikettsenaste-alster-nya-bodymods
Läst 2614 ggr
Henrik93
9/7/12, 5:18 PM

rook

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan mina vänner! blev impuls piercing idag när jag ändå hade varit där hela dagen. rook! och jag måste få säga att den gjorde jävligt ont att ta! det var värre än bröstvårtorna som numera ligger 2:a på "ont"-listan. var så himla nära att svimma! Både när kanylen gick igenom sista hudlagret och när piercaren skulle dra igenom smycket! men jag är himla nöjd!

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Annons:
Henrik93
9/7/12, 5:19 PM
#1

oj sne bild!

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Liss
9/7/12, 11:46 PM
#2

Snyggt! Vill också fixa rook, men har inte kommit mig för det än.
Måste säga att det var lite lika med conchen dock. Jag kände verkligen hur den gick igenom hudlagret, sen pressa som fan genom brosket och sedan ut igenom ett hudlager igen.. och så rann det massa blod ut ur kanylen dessutom. Väldigt "trevligt" att pierca sig i brosk :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Henrik93
9/8/12, 9:03 AM
#3

Haha, ja usch!

Jag har ju också en conch (andra örat) men den gjorde inte ont alls när jag tog den liksom, men efteråt så kändes det som att jag hade öroninflammation utanpå örat i en vecka! hahah

Men f*n J***a H*****e vad ont rooken gjorde!

Precis som du kände med conchen så hörde man kraset från ingångshålet till utgångshålet. Dessutom var det ju frihand, utan tång! haha sen när hon skulle sätta i smycket fick hon lov att sluta dra när halva smycket satt i haha jag bah "aaaAAAAAHHHHHHHH!" hon: "okej vi stannar där!" haha.

Och jag har kommit underfund med hur mycket man rör sina öron egentligen, för varje gång jag grimarserar eller något så rör sig örat och jag får ont i rookenXD

Men helt klart värt smärtan!

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Liss
9/8/12, 7:30 PM
#4

Haha, jaa det där med att röra sig kände jag av conchen också. Och det är sant, den gjorde mer ont efteråt. Det tog ett bra tag tills den läkte ordentligt.

Men värt det, är de väl :) För snygga piercingar är det.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Henrik93
9/8/12, 11:28 PM
#5

helt klart!:)

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

JossiMelon
9/10/12, 3:50 PM
#6

Skitsnyggt äre!
Jag har också rook. Men för mig gjorde de inte alls ont. Eller det är klart det kändes, men jag förväntade mig något mycket värre. Det verkar ju verkligen vara individuellt det där med smärta.:)

Annons:
Henrik93
9/10/12, 6:30 PM
#7

ja, haha! Det smärtade som tusan!

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Upp till toppen
Annons: