Annons:
Etikettleva-med-body-modification
Läst 1567 ggr
Cochon
2014-03-20 07:16

Tabbat mig

Hej hej, insåg nu igår kväll att jag har tabbat mig ganska rejält. Min labret som jag fick gjort hos en hemma-piercare är fel placerad, den är ganska precis 10 dagar gammal och läkt bra. Eller utgångshålet är, ingångshålet är finfint. Alltså hålet på insidan av läppen är alldeles för långt upp, så om jag skulle byta till ett labret-smycke skulle man se plattan. Detta har jag inte märkt för att jag har en ring i och då ser piercingen hur bra ut som helst, men nu när den har börjat läka har jag kunnat se det…. Piercingen är ett mellanting mellan en vanlig labret och en vertikal. Vet någon vad håg ska göra? Ska jag ta ut piercingen och låta den växa igen och sedan ta en ny? Eller ska jag ta ut mitt smycke och ta en ny på momangen? (på tanke på att ingångshålet är rätt placerat känns det dumt att låta hela växa igen när man sedan ska ta en ny i samma hål, i alla fall förstå biten.) Tacksam för svar. /Cochon

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
Calcifer
2014-03-20 07:17
#1

Låt det läka och gå till en riktig piercare.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

fuzzie
2014-03-20 09:12
#2

Pierca dig aldrig hos en "hemma-piercare" för guds skull! Dessutom stöder inte Bodyart hemmapuleri så tråden kan komma att låsas.. 

Hade du gått till en "riktig" piercare från början (som vet vad han/hon håller på med) så hade du mest troligt aldrig fått det problemet du har nu. Och om det är så att plattan syns om du skulle peta dit en labret så är den GRYMT felplacerad! Hade jag varit dig så hade jag gått direkt till en studio och se till att få det fixat. 🤦‍♂️

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Cochon
2014-03-20 10:29
#3

Tro mig, har lärt mig av mitt misstag. :-( Men just nu vill jag veta hur jag ska lösa det. Ska jag ta ut den eller låta den vara kvar?

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

fuzzie
2014-03-20 10:32
#4

#3 Jag tycker du ska gå till en studio så fort som möjligt och kolla med dom vad dom tycker. Så ta inte ur smycket innan. Sen kan det ju vara så att dom tycker att du ska ta ut den så det får läka för att sedan komma tillbaka och göra en ny, men då har dom fått avgjort iallafall. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Honestyisdead
2014-03-20 11:13
#5

Ta ut piercingen och låt det växa igen. Gå sedan och gör den i en riktig studio!

Upp till toppen
Annons: