Annons:
Etikettfrågor-och-svar
Läst 2733 ggr
AsIAm
2015-07-29 15:01

Tatuera höft/lår

Ska så småningom göra en relativt stor tatuering över höften, ner mot låret och ev en bit mot midjan. Min fundering nu är hur det är smartast att klä sig inför sittningen. Hur gjorde ni som har tatuerat över höften? Knytbar bikini så att man kan öppna på sidan bara? Höll ni bikinitrosorna i så fall eller tejpade ni dem så de höll sig på plats? Hade ni tights så gott det gick för att inte frysa/kännas för naket?
Lite skumma frågor, men avskyr såna "intima" situationer när man inte vet riktigt vad man ska förvänta sig/gå tillväga 😇 

Vill gärna få tips om andra saker jag säkert inte har reflekterat över ännu, bomba med era erfarenheter! 😃

https://facebook.com/HantverkByGranholm/

Annons:
punkmusic
2015-07-29 15:20
#1

Skrev ett  inlägg  imorse med i princip samma fråga och klänning är ett bra alternativ till klädsel, i ditt fall känns bikinitrosor som ett lämpligt exempel för höften :)
Lycka till!

dundeer
2015-07-29 17:10
#2

de har jag faktiskt funderat på själv ett tag, detta med klädsel ;p

neasfotografier
2015-07-30 17:10
#3

Jag har tatuerat låret men inte så högt som upp till höften. Men jag hade på mig mjukisbyxor och hade fortfarande ena byxbenet på. Gjorde den i januari så lite kallt för klänning då😃
Men jag skulle nog köra på såna knytbara bikinitrosor och en klänning eller mjukisbyxor. Vad som känns bäst för dig🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

Upp till toppen
Annons: