Annons:
Etikettideer-och-tips
Läst 1762 ggr
Moalinn
2015-08-06 01:05

Watercolour tatuering

Jag har i flera år velat tatuera in min katts tass någonstans på min lilla kropp (var vet jag inte) och nu känns det som att det är dags. "Problemet" är att jag har fastnat otroligt mycket för watercolour tatueringar och funderar på om man "kan" göra en kattass i detta. Kan, kan man absolut men hur tror ni det skulle se ut? Fastnade lite för den här nu när jag googlade. Vet inte om det är vattenfärg? För det blir liksom lite mer personligt än en svart ifylld tass. Funderar såklart på om man kan ha den i färg också, så säg gärna vad ni tycker och tänker! 😃

Medan vi ändå är inne på ämnet, vet ni några tatuerare som tatuerar just watercolour i Göteborgsområdet?

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Annons:
[Tilde]
2015-08-08 14:25
#1

Tror det kan bli riktigt snyggt! Kanske svarta outlines med vattenfärgsstänk i någon färg (eller även det i svart/grått? Tror tatueraren kan komma på något riktigt snyggt. :) Känner tyvärr inte till någon i Göteborg dock.

WhiteStarBear
2015-08-12 20:23
#2

Fy vad läckert om watercolour tatuering!! 😉

dundeer
2015-08-17 03:07
#3

Jag har oxå fastnat för watercolor tatueringar, Så sinnessjukt snyggt! Har själv en vid nyckelbenet :) 

Jag tror de skulle bli snyggt! Du kan ju alltid be din tatuerare rita upp två förslag, ett "vanligt" och ett i watercolor så får du ju se vad du tycker ^^

RebeccaG
2015-08-18 16:54
#4

Hör inne på American Art Tattoo på Andra långgatan, vid hamnen :) 
Dom har hållit på länge, så det e inte omöjligt att dom kan sånt👍

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

Upp till toppen
Annons: