Annons:
Etikettfrågor-och-svar
Läst 741 ggr
Haztparken
9/2/15, 11:13 PM

Tatuerings funderingar

Jag har länge tänkt att jag vill ha en tatuering men aldrig kommit fram till vad. Nu äntligen bara dök det upp i mitt huvud vad jag vill ha!

Vill göra ett tassavtryck (med skuggor och så, inte bara ett helt platt utan liv) på foten med texten "I'll never walk alone". Nästan helt hundra på att det är så jag vill ha det :)

Jag har aldrig blivit tatuerad innan så det är ju klart man undrar en del.

Min vän sa idag att det gör mer ont på foten än vissa andra ställen då man inte har så mycket underhudsfett där, ja det låter ju logiskt! Men hur ont undrar man ju 🤪

Vad hade ni tyckt varit snyggast? Ha texten ovanför eller nedanför tassen? Tänkte det i kursiv stil och får väl förmodligen bli i en liten båge.

Är osäker på hur stor, vill ju inte göra för stor så den ser "utsmetad" ut eftersom foten är ju inte helt platt på ovansidan, vill ju inte att det ska bli konstiga vinklar.

Har fått en rekommendation av min vän om en tatuerare här i stan.

Vad tror ni en sådan här tatuering skulle kosta ca (vet att det är individuellt) och hur lång tid skulle den tänkas ta? 🙂

Är himla spänd på detta! Den skulle betyda så mycket för mig!

Annons:
gnagargalen
9/2/15, 11:30 PM
#1

smärtan spelar ingen roll om du verkligen vill ha det. Och pris är något du får fråga tatueraren om. dom ger ofta ett ca pris men skulle säg att alltid räkna med minst 1000 extra (så jag gör i alla fall) Sov bra natten innan och ingen alkohol så går det snabbt och smidigt :)

Upp till toppen
Annons: