Annons:
Etiketttöjning
Läst 992 ggr
IngridSvensson
2015-10-17 10:39

Töja nytaget hål?

Tog ett hål i örat i veckan. Har en 7 mm töjning redan i det örat så jag tog hålet en bit ifrån då jag tänkte töja det nya till ca 3-4 mm. Hur länge måste jag vänta till att töja hålet? Min hud är väldigt töjbar och töjde mitt hål från scratch för länge sen på en månad. Sen har jag låtit det läka ihop, tätt, läkt ihop osv. Har inte massa ärrvävnad efter hur jag töjt. Men det kanske ska läka ihop det nytagna hålet? Har någon av er töjt ett nytaget hål? Mitt hål är på 1,2.


Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 
RegnbågeStjärnor

Annons:
lollynonna
2015-10-17 10:43
#1

Du ska vänta tills det har läkt innan du töjer. Då man töjer blir det ofta lite irriterat, men det går över efter en stund, men har du ett nytaget hål så irriterar det ännu mer och tillslut kanske du måste ta ut örhänget och låta det läka ihop helt.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

IngridSvensson
2015-10-17 10:55
#2

Okej, tack för infon! Då väntar jag tills det läkt ihop.


Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 
RegnbågeStjärnor

Honestyisdead
2015-10-17 13:05
#3

Nästa gång kan du be piercaren att göra hålet större när han piercar dig.

IngridSvensson
2015-10-17 15:47
#4

Jo jag gjorde det, men han hade inte grejer inne. :( så jag gick till en annan och tog bara ett hål i örat. Hon hade inget större än 1,2. Så man får skylla sig själv om man stressar som jag! ;) #3


Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 
RegnbågeStjärnor

[Udoon]
2015-10-18 10:38
#5

Jag skulle nog vänta några månader iallafall, börja töja en alldeles nyläkt piercing känns inte heller så där jättebra. Bara för att det gått bra när man gjort fel innan betyder ju inte att det kommer göra det igen, och tycker det verkar dumt att chansa och kanske få en kattstjärt i örat😃

IngridSvensson
2015-10-18 11:28
#6

Nä okej. #5 :)


Skråmyrs blogg
We will one day, Venture to the stars. 
RegnbågeStjärnor

Annons:
Upp till toppen
Annons: