Annons:
Etikettpiercingar
Läst 2477 ggr
grollskroll
2015-10-23 10:46

Min navelpiercing stöttes bort på grund av valk.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

När jag var yngre vägde jag runt 20 kg mer än på bilderna. Jag ville ha en navelpiercing men tänkte inte på valken som hängde över naveln. Jag hade inte ens uppmärksammat att jag hde en valk där. Han som piervade mig sa ingenting så jag fick piercingen och efter ett tag märkte jag att piervingen blev irriterad. Jag la då märke till att jag får en valk där när jag sitter ner.. men jag försökte sitta så upprätt som möjligt. Men det slutade med att piercingen stöttes bort och fick ett fult ärr. Jag vet inte om piercaren inte såg, men tycker de borde kolla hur huden viker sig när man sätter sig ner…

Jag har fortfarande valken kvar även jag väger 20 kilo mindre… Tycker ärret gör huden mer hängig också.. Ni som har en valk över naveln, kolla innnan hur er mage ser ut när ni sitter ner…

Annons:
Gaara
2015-10-23 11:41
#1

Min första navelpiercing vandrade också. Tog bort den innan den vandrade ut. Men jag har ingen valk. De kan vandra oavsett och de kan även sitta kvar oavsett. Men ja, det är svårt att få en piercing att läka om den kläms och blir instängd. Mitt andra försök till navelpiercing stannade däremot kvar. Min navel kläms dock också ihop när jag sitter ner och det pressar på smycket då. Men som sagt. Denna gång sitter den kvar.

grollskroll
2015-10-24 00:04
#2

Aha :) Jag försökte två gånger men stöttes bort båda gångerna.  Vad kul att din är kvar ! 

Det är just när jag sitter ner som de blir sådär, när jag står upp så e de bra. Har runt 70 cm i midjemått så är ju inte stor egentligen men när jag sitter så är de som allt hänger ut hahah

Gaara
2015-10-24 11:12
#3

#2 Haha! Ja men det blir lite bilringar även på min mage fast jag bara är 60 cm i midjan. X) Jag har väldigt elastisk hud så den har en förmåga att buckla sig. X) När jag står upp så kan man ana mina magmuskler där under, men när jag sitter så blir det som små valkar ändå. :) Man är ju bara människa. :)

JenniferSoderberg
2015-10-24 15:26
#4

Jag har också en valk som viker sig över magen när jag sitter, men har inte haft något problem med att navelpiercingen vandrat, men alla är ju olika, jag kanske bara haft tur? :P


Upp till toppen
Annons: