Annons:
Etikettpiercingar
Läst 2393 ggr
[Udoon]
12/2/15, 3:29 AM

sned piercing eller sned näsa?

Bytte precis från läksmycket för första gången, och tycker det ser snett ut, lite småpanik nu. Är det min näsa som är osymmetrisk och jag bara inte märkt det innan eller kan det vara piercingen som är sned? Det är inget svullet eller så, så det lär det inte vara. Gjorde den på Federal i Linköping och dom ska ju vara bra efter vad jag hört? Antar att det är jag som är sned, men lite pepp/tröst är ju alltid välkommet🤐

Annons:
Honestyisdead
12/2/15, 1:01 PM
#1

Den sitter lite snett. Men jag hade aldrig lagt märke till det om du inte hade påpekat det.

Zadeira
12/2/15, 1:11 PM
#2

Jag skulle våga påstå att de flesta är lite osymmetriska ;)

Jag tycker inte den ser ut att vara så sned att man märker det om man inte får det påtalat för sig. Om det inte är så att den stör dig (ex om smycket irriterar) så tycker jag inte du behöver bekymra dig.

[Udoon]
12/2/15, 1:42 PM
#3

Vad bra, då känner jag mig lugnare 🙂 Märkte efteråt att kollar man underifrån så är det rakt, men ringen vill gärna dra sig åt ett håll, så antar det är lite svullet än bara. Egentligen för tidigt för att byta än( lite över 3 veckor sen jag gjorde den) men fått en kvissla (orelaterat till själva piercingen, inflammerad hårsäck eller nåt) i näsan precis där pinnarna på retainern ligger emot, så haft svårt att sova ett par dagar, så chansade ändå. Nu ska jag fortsätta dalta med den tills den är helt läkt på riktigt🙂

komigentammie
12/5/15, 3:46 PM
#4

Om du har sned näsa så lär piercaren säga det när du sitter där. Har gjort septum 2 gånger, hos olika studios & båda gånger påpekade piercaren detta så bör vara piercingen eller om den ärnygjord så kanske det är svullnad bara.

Hundar, råttor, katter, bodyart, shopping, veggiemat. Skrattar

Upp till toppen
Annons: