Annons:
Etikettpiercingar
Läst 1010 ggr
Jossangizmo
12/4/15, 8:00 PM

Genomskinliga smycken?

Hej! Jag har precis skaffat mig mitt första jobb (yey) men får inte ha piercingar i ansiktet. Detta är för utseendets skull då jobbet inte är något ställe där hygien är SÅ viktigt. Så jag undrar om någon vet vart jag kan få tag på genomskinliga piercingsmycken? Har googlat men inte kommit någon vart :(


Annons:
[Udoon]
12/4/15, 8:01 PM
#1

Barbarella her ju en del retainers och smycken i typ bioplast och sånt.

Honestyisdead
12/5/15, 1:31 PM
#2

Vad är det för jobb och vilka piercingar gäller det?

Jossangizmo
12/6/15, 12:22 PM
#3

#1 Ska kolla!

#2 Näsvingen och läppen, ska jobba som croupier.


[Daisy-Moa-Elsa]
12/10/15, 9:01 PM
#4

# 3… måste säga jag blir förvånad att dessa två ställen är ett "problem" i dagens samhälle.  Så de godtar att du har genomskinliga piercingsmycken? Intressant för de syns ju också. Hoppas du hittar en lösning hur som helst.

Honestyisdead
12/10/15, 9:06 PM
#5

Det yrket trodde jag var modernt och att man får ha piercingar.  Bror kanske på var man sitter?

Jossangizmo
12/12/15, 12:46 PM
#6

#4 Har inte frågat dem än om det är ok, tänkte först se vad det finns för alternativ. Trodde inte det skulle vara ett problem med piercingar i detta yrket, men tydligen så handlar det mycket om hur man ser ut. 

#5 Dem sa att piercingar i ansiktet inte är tillåtet, och man måste dölja synliga tatueringar. Som tur är har jag inga synliga tatueringar men det är lite synd att det måste vara såhär.


Annons:
Honestyisdead
12/12/15, 3:39 PM
#7

#6 Vad sorgligt :(

Upp till toppen
Annons: