Annons:
Etikettläkning-och-eftervård
Läst 831 ggr
Lisapersson
2015-12-05 10:00

Grop i tungpiercing

Hej, jag tog min Tungpiercing för ca en månad sen och svullnaden är borta och den är läkt. Har fortfarande i läkstaven eftersom jag inte tycker den är stor eller den stör mig inte, har väldigt tjock tunga i mig själv sä läkstaven sitter bra på mig (18mm). Men har en sån stor grop vid kulan som jag tycker är jätteful. Gick till min piercare för ville ha en längre stav så gropen kanske försvinner. Men hon sa att jag har en grop för att staven är för lång och dem försvinner om jag byter till en kortare? Är det sant? Kändes som om hon inte visste vad hon pratade om så behöver er hjälp!

Annons:
komigentammie
2015-12-05 15:44
#1

Din piercare är utbildad så varför lyssnar du inte på  hen? Knappast så att vi som inte är utbildade vet bättre. 

Jag har 10 mm  i min tunga iaf. Tycker inte jag har någon grop men när jag hade för lång stav så fick jag sprickor i tungan samt väldigt ont i  tungan emellanåt för jag behövde anstränga mig mer för staven var i vägen när jag skulle prata.

Hundar, råttor, katter, bodyart, shopping, veggiemat. Skrattar

AkaiTsuki
2015-12-05 20:07
#2

Jag hade också en grop, och frågade min piercare efter några månader blev bara rekommenderad mindre stav ^^'  Men jag har fortfarande en grop men inte lika stor C:

//Joanna

Upp till toppen
Annons: