Annons:
Etiketttatueringar
Läst 1058 ggr
Frida B
12/27/15, 10:28 PM

Vargtatuering, bolla ideér

Jag behöver bolla lite ideér… Jag ska göra en tatuering som föreställer en varg och ordet "själ" på persiska/arabiska (ser likadant ut). Men… Jag vet inte hur vargen ska se ut.

Jag vill att den ska spegla min personlighet en smula, därför tänkte jag på någonting i stil med den här. Då jag, när man lär känna mig, är nyfiken, framåt och vill gärna springa fram i livet.

Men samtidigt finns det två sidor av mig. En ljusare, men även en lite mörkare sida då jag inte alltid mått så väldigt bra. Där tänkte jag på den här men är rädd att det kan se lite konstigt ut med det svarta?

Men i och med att jag är så nyfiken som jag är, och jäkligt envis med att få reda på det jag undrar över, så kanske någonting i stil med detta

Hur skulle ni tänka? Finns det någonting som kanske inte blir så bra lixom? För jag vet inte, är så himla kluven…

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
VildaVittra
12/27/15, 10:36 PM
#1

När du skrev om dina två olika sidor, tänkte jag direkt på något sånt här: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/6a/e1/17/6ae117c2c19e23c29797a82da155e4e9.jpg

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Vargkvinnan
12/27/15, 10:42 PM
#2

Jag tyckte den första bilden var superfin! Tog mig 2 år att hitta rätt bild för min vargtatuering (som var min första).

Känner igen mig i att man har två sidor. Jag löste det så att jag har ett porträtt (av ett foto) på en varg på min högra arm och en varulv på min vänstra arm.

Orkar tyvärr inte fota nu då jag är trött men om du vill så kan jag fota om någon dag för att visa :-)

Frida B
12/27/15, 10:50 PM
#3

#1 Den hade ju varit supersnygg! Dock inte riktigt vad jag är ute efter…

#2 Ja det var ju riktigt smart! Du får gärna visa den :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

AmaliaWahl
12/29/15, 11:24 PM
#4

Tycker båda bilderna var superfina och coola och jag tror båda skulle fungera perfekt som tatuering. Det som avgör vilken skulle jag säga är vilken sida av dig som du vill bli mest påmind om och vilken som speglar dig mest kanske. Alla har vi en mörkare sida och för en del av oss visar den sig mer än den ljusa men jag hade som sagt tänkt på vilken sida som representerar dig mest och som betyder mest :)

Upp till toppen
Annons: