Annons:
Etikettpiercingar
Läst 1296 ggr
Natalieforsbom
1/22/16, 11:58 PM

Snake bites

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjaba tjena hallå! Nu äre så att jag funderar på snake bites är gör sugen men vill höra med er andra där ute . 1. På en skala 1-10 hur ont gör det ? Jag har medusa och tungan sen tidigare ^^ 2.kommer jag passa i det ? Bifogar bild längre ner :) 3. Jag har glömt bort frågorna jag hade så jag ställer dem någon annan gång :D

Annons:
Hoseok
1/23/16, 12:08 AM
#1

Hur ont det gör är ju superindividuellt. Jag har haft medusa och labret. Jag tycker labreten var värre, för att huden var mycket tjockare där. Det tog längre tid att läka.

Annars var det ingen större skillnad. Du kommer nog uppleva det som medusa, skulle jag tro. 

Jag är inget superfan av snakebites. Planerar du att ta ut medusan om du tar snakebites? Du får självklart göra precis som du vill, det är din kropp och du ska pröva det du känner för. Men jag, personligen, hade tagit ut medusan om jag skulle skaffat snakebites. :)

Natalieforsbom
1/23/16, 8:59 AM
#2

Nä funderade på om jag skulle haft den kvar men de kanske ser dumt ut Hehe ^^

Everlyn
1/24/16, 6:55 PM
#3

Jag tycker inte att snakebites gjorde ont alls, medusa var värre! Tror du skulle passa i det, och tycker lätt att du ska ha kvar medusan för det är imo den snyggaste piercing man kan ha! 😍



Natalieforsbom
1/26/16, 10:32 AM
#4

Men passar den med snake bitsen ? :D tycker också medusan är riktigt snygg ! :)

[1990]2
1/30/16, 11:33 PM
#5

Har haft på alla ställen som nämnts och har idag bla. medusa. Medusan gjorde ondast enligt mig. 

Säger som #1, inget fan av snakebites. Sen är det de jäkla ärren man får efter sådana piercingar 😡 Skulle göra någon som tar fram den fina medusan du har! :D

Natalieforsbom
2/1/16, 7:55 AM
#6

Finns de några bra exempel på att görs något som får fram min medusa mer ? :D

Annons:
Natalieforsbom
2/10/16, 10:22 PM
#7

Har hittat en tjej som hade snake bites och medusan så nu blev jag ju ännu mer sugen !! Får se hur de hår hehe ..

Kajsamush
2/16/16, 1:38 AM
#8

Tycker du passar bra i dom du har redan och skulle tycka snake bites blir för mycket men såklart helt upp till dig sålänge du är nöjd så spelar det ingen roll vad andra tycker.

Well.. 
Stranger things have happened

[Kakan23]
2/19/16, 9:09 AM
#9

Vill man sticka ut så ha kvar medusan :) Skulle bli snyggt o udda :). Har själv haft medusa men tyvärr läkte ej bra :(. Men jag hade både under i mitten o meduza :)

Upp till toppen
Annons: