Annons:
Etikettpiercingar
Läst 1086 ggr
laddare
2016-01-26 20:12

Bröstpiercing?

Är sugen på skaffa en piercing i bröstvårtan, vad är era erfarenheter av de? Är det värt att skaffa det? 

Vad borde en tänka på innan och efter? 😃

Annons:
n00bArtWork
2016-01-26 21:34
#1

Hmmm.. värt och värt, det beror ju på dig.
Om jag får välja så kommer jag aldrig ta ut mina någonsin men det är även dem som kan börja krångla dvs göra ont vid förkylning m.m

JossanH
2016-01-26 22:14
#2

Av alla piercingar och tatueringar jag gjort så är bröstvårtan den värsta faktiskt. Gjorde extremt ont att ta och var ömt länge. Tog ut den efter 6 mån då jag tyckte den satt "snett", alltså ens pärlan satt mot bröstet och den andra pekade längre ut på bröstvårtan vilket gjorde att jag var rädd för att den hade börjat växa utåt och stötas bort. Men den är också en av de piercingar jag haft som jag tyckt varit snyggast. Så det var ändå värt det.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Babydino
2016-01-28 22:33
#3

Jag gjorde mina i september/oktober kommer inte ihåg riktigt. Det gjorde inte mer ont än andra piercings och naveln var mycket värre imo. Mina bröstvårtor blöde inte och svullnade inte alls. Det gjorde inte ont efteråt men ofc var det lite ömt. Hade på mig vanliga kläder och i början sov jag med bh då det var aningen obehagligt att ligga på dem. Inte haft några problem. Läkningen gick problemfritt. Gör inte ont. Sover som jag brukar nu.

Upp till toppen
Annons: