Annons:
Etikettpiercingar
Läst 994 ggr
powerade
3/7/16, 11:41 PM

Tragus

Är så att min traguspiercing håller på att jävlassönder med mig! Var lugnt sålänge jag hade ring. Så nu undrar jag vilken diameter på ring som möjligvis skulle passa?

Annons:
Honestyisdead
3/8/16, 5:29 AM
#1

Vad hade du på din förra?

powerade
3/8/16, 10:38 AM
#2

Har ingen aning^. Var till smycke saken i stan så tog hon fram en som skulle passa. Dock så har dom ingen i den tjocklek jag vill ha:/

Honestyisdead
3/8/16, 10:39 AM
#3

Gå till en piercingstudio och fråga :)

powerade
3/8/16, 11:04 AM
#4

#3 vet inte vart i stan vi har som man kan gå till att fråga:o Tänkte om någon här inte har eller har haft ring där. Måste ju finnas någon iallafall:)

[lillelull]
3/16/16, 3:00 AM
#5

Gå till en studio där du bor, det finns säkert någon nära och de brukar vara hjälpsamma 🙂 och en seriös studio brukar alltid rekommendera det som är bra och skönast och ser bra ut på dig, det kostar kanske lite extra att köpa ett smycket som är av bra kvalité  och som passar just dig men det är det värt tycker jag när det gäller piercingar, för det blir ett himla gissel när det inte är rätt. 

Smärtsamt och jobbigt kan det bli.
Jag hade en helix innan och fick aldrig till rätt smycke då jag bara köpte lite random och inte pallade bry mig och det har slutat med att den gör ont oavsett vilket smycke jag än använder idag så jag kan aldrig ha något i den längre, jag gjorde den för måånga år sen nu så då visste jag inte bättre men nu går jag alltid till seriösa studios och tar alltid med mig av de råden de har och köper ett smycke som är bra för mig som vi valt ut tillsammans. 😊

powerade
3/16/16, 10:31 AM
#6

#5 vi har bara en studio aom jag vet iallafall och hon är kass på svara åså, hörde av mig 2 veckor efter jag tagit hål i naveln, inte fått svar än xD Meb jag var iallafall till piercingaffäreb i stan, dom hade 2 kvar som passade, så nu ser det någorlunda ut:)

Annons:
powerade
3/16/16, 10:31 AM
#7
Upp till toppen
Annons: