Annons:
Etiketttöjning
Läst 1341 ggr
slaktingvar
2016-06-19 23:44

3 mm töjning

Någon som har en 3mm töjning i örat som vill slänga in en bild på det? Hittar ingen bra bild på nätet och behöver verkligen en bild på det!

Tack på förhand! :)

Annons:
Kirnzy
2016-06-28 22:28
#1

Om man googlar på det så kommer det upp en massa bilder.. 3mm är inte så stort och om man tar ut töjningen syns det inte mer än ett vanligt hål (inte för mig iallafall) . Varför behöver du en bild? :)

slaktingvar
2016-06-30 23:47
#2

#1 Jag vill töja och mina föräldrar är lite tveksamma och tycker 3mm verkar vara super stort haha… Så behöver bild på det! :)

Zadeira
2016-07-01 10:58
#3

Herregud, 3 mm är inget alls. Det var inte fören jag kom upp emot 6 mm som jag ens tyckte det såg ut att vara någon skillnad.

Kirnzy
2016-07-01 12:57
#4

#3 samma här. En 3mm töjning blir inte riktigt ett "hål" ens, så det märks knappt. Vill du bara ha 3mm eller vill du ha större? 3mm borde du nog kunna övertala dina föräldrar till att tillåta iallafall :) Sen är det bara att ta ut den om du ångrar dig och så kommer det växa igen. Oftast brukar det växa igen till ett normalt hål upp till 8mm (vad jag har hört) men det är ju olika för alla :) Det var iallafall det som fick min mamma att gå med på det- att det växer igen :)

slaktingvar
2016-07-01 16:40
#5

Håller med, 3mm är typ inget alls men dom har inte fattat det än… Har sagt flera gånger att om jag har typ 3-4mm och jag tar ut smycket kommer det växa igen till ett normalt hål men dom tvekar på det ändå.

Vill egentligen ha typ 8mm :),  men kan tyvärr inte övertala dom till det  just nu.

Mamma har gått med på det nu men pappa har helt emot, även om han som ung töjt sitt öra och det växt igen utan problem nu.

[lillelull]
2016-07-01 23:17
#6

Kan ni inte åka och kolla på ett smycke/ örhänge/ töjning som är 3 mm så kan de se att det inte är så farligt? 🙂

Jag töjde mina öron när jag var typ 15-16  så typ 10 år sen nu.
Mamma var super emot det men vad skulle hon göra liksom tänkte jag haha.

Så gick upp till 14 mm, sen var jag på en festival och tappade mina töjningar och hade batteri i öronen  i några dagar ( hittade inget bättre ) smart? Nä..

Sen när jag kom hem så bestämde jag mig för att lägga ner töjning ett tag, växte nästan ihop helt faktiskt, jag kunde ha vanliga "ploppar" sålänge den hade en plastplopp som var lite bredare än vanligt. 
Sen började jag töja de igen dock sen typ och nu är dom 20-22 mm.

Annons:
Upp till toppen
Annons: