Annons:
Etikettallmänt
Läst 760 ggr
[gulapelsin]
10/12/16, 2:47 PM

håltagning med pistol, bölder

Hej. 

Jag har för cirka 7 år sedan tagit hål i öronen med Håltagningspistol hos en frisör det var flera hål i varenda öra och ända sedan dess har jag varje år fått bölder/infektioner i örat 1-2 gånger per år det blir nära eller på hålen och blir ofta varfyllt svullet varmt och smärtsamt under flera dagar åt gången, jag använder inte längre örhängen men tror inte dem växt igen helt så det kanske kommer in smuts? har hört massa negativt med att ta hål i öronen med håltagningspistol så tänkte att detta kanske kan vara en av bieffekterna? (visste inte det vid tidpunkten jag tog hål i öronen såklart) har någon annan vart med om liknande besvär?

Annons:
HystrixEpic
10/21/16, 12:23 AM
#1

Jag tog hål i örat förut med pistol. Dock i övre kant av örat. Det blev en ordentlig infektion och jag tog ur örhänget efter inte alls många dagar. Det har lökt igen men känner än ca 10 år senare vart det var någonstans. Nu har jag istället en industrial i örat. Men mitt läkte igen rätt fort bara infektionen lade sig så kan tyvärr inte svara på hur det är med långdragna problem :/

Upp till toppen
Annons: