Annons:
Etikettallmänt
Läst 1480 ggr
Mannez
2016-12-26 21:43

Vad hade jag passat i?

Hejsan! Visste inte riktigt vad för ämne jag skulle välja.

Men jag har en fråga, vad hade jag passat i för piercing i ansiktet? Har just nu en i läppen, men den ska jag ta ur då den skapat tandproblem och tandköttsproblem.

Jag har tidigare haft i näsvingen för ett tag sedan, den gjordes med pistol, NOTERA att jag gjorde den INNAN jag visste att pistol är ett BIG NO NO. Jag hade tur, inga infektioner och den läkte fint. Dock hade jag en stav och ville byta till ring, men gick inte, så tillslut tog jag en tång och klippte av skiten och lät det läka ihop. Och nu har jag varit sugen på septum ett tag, men vet inte om jag passar i det. Har hört att näsvingen passar bättre eller medusa. Jag är så förvirrad och jag vet att jag ska välja en piercing som jag trivs med, men skulle gärna villa göra vad ni tror att jag hade passat i. Tacksam för svar!

Bifogar lite bilder på mitt ansikte, samt min näsas form :) Räkna bort de piercingarna som finns/funnits :)

Hälsningar Amanda och kaninerna

Annons:
Mannez
2016-12-26 21:44
#1

Hälsningar Amanda och kaninerna

Mannez
2016-12-26 21:44
#2

Hälsningar Amanda och kaninerna

Honestyisdead
2016-12-26 21:51
#3

Medusa och alla övriga piercingar i mun har ju samma risk. Att dom kan påverka munhälsan negativt.

Tror du passar i septum.

Mannez
2016-12-26 21:56
#4

3# Jo jag vet att alla orala piercingar kan riskera att påverka munhälsan, medusa var endast ett förslag jag fick av en vän som jag frågade vilken piercing hon trodde att jag hade passat i  :)

Hälsningar Amanda och kaninerna

[Bamse100]
2017-01-02 01:12
#5

Jag tror du kommer passa fint i tex Labret på höger eller vänster sida :)

sp0ngeb0b
2017-01-02 19:53
#6

Jag tror också att du hade passat i septum! Om du tvivlar kan du ju alltid skaffa någon billig fake-septum för att testa. Det gjorde jag innan jag skaffade min septum eftersom jag var så osäker 🙂

Annons:
Calcifer
2017-01-02 20:19
#7

Kör fejkringar och prova! Nåt som sitter som en septum, men som inte är en riktig piercing. Sen har du den ett tag, tar en massa bilder, och känner efter.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Mannez
2017-01-02 22:37
#8

Har faktiskt testat fejkseptum och trivdes bra i det! :) Men tack för era svar :)

Hälsningar Amanda och kaninerna

Mannez
2017-01-07 18:35
#9

Har testat att ha en fakeseptum nu ett tag och trivs superbra i den, vad tror ni? Nu är ju detta smycke större och mer fancy än vad jag tänkt, men jag trivs ändå. Passar jag i septum? :)

Hälsningar Amanda och kaninerna

Honestyisdead
2017-01-07 19:03
#10

Passar dig

Upp till toppen
Annons: