Annons:
Etikettpiercingar
Läst 1990 ggr
Thelma033
2017-01-06 23:13

Ta hål i näsan, gör det ont?!

Hej. Jag är en 13-årig tjej som ska ta hål i näsvingen imorgon på en salong med en pistol. Men jag är rädd att det ska göra jätteont. För er som har tagit hål i näsan, hur känns det och är det verkligen så farligt?!

Annons:
Honestyisdead
2017-01-06 23:16
#1

Gör det INTE med pistol!

Aleya
2017-01-06 23:26
#3

Inte med nål. Men jag skulle aldrig ta hål med en pistol i näsan då det är nog svårt att få bra hål i öronen och med pistol lär det inte bli bra alls. Sen får du tänka på att i vissa fall kan blodsmittor överföras när pistol används. Skulle aldrig utsätta mina nära för den risken och ja hoppas du tar förnuftet före att se "fin ut".

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[nevamisse]
2017-01-06 23:48
#4

Pistol är inget man bör använda någonstans på kroppen med tanke på smitta och att det sällan blir bra. Jag tycker all håltagning ska göras med nål, på ett vettigt/seriöst ställe.

Moalinn
2017-01-06 23:50
#5

Hoppas du avbokar och bokar hos någon som använder nål. Pistol kan göra riktigt ont, inte bara vid tagning utan även efter. Har hål i öronen som togs med pistol och har än idag svullnader och problem jag inte hade fått om jag använt nål. Började dessutom storgråta när de tog hålen för det gjorde så sablans ont och de sköt båda på samma gång :)))) (ot men kul ändå hur fel det kan bli. Andra borde lära av andras misstag)

Jag tyckte det gjorde ont att ta i näsvingen med nål och jag anser inte heller att det var värt det för jag hade jättestora problem med att hålla smycket på plats. Det åkte allt som oftast ut på nätterna (kanske bara jag som sover konstigt) och på morgonen igen var det ett hvete att få i det då det börjat växa igen. Men själva hålet var inte jättefarligt, bara allt annat runt omkring som var jobbigt. Hade nog i den i något år innan den en gång åkte ur tidigt under natten och vaknade sent på dagen därefter så det var helt kört.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Thelma033
2017-01-07 00:17
#6

Jag har tagit hål i mina 2 öron med pistol, det gjorde inte ont och det har inte varit något besvär med det över huvud taget! Sen tog jag också ett till hål i örat själv hemma med en säkerhetsnål, jag bedövade med is och det har inte varit några problem med det hålet heller! :)

Annons:
Aleya
2017-01-07 00:20
#7

#6 ursäkta… men du verkar inte tänka med huvudet just nu alls. Gör vad du vill men det låter inte bra. Hoppas inte du får hepatit eller nått annat tråkigt.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: