Annons:
Etikettproblem
Läst 1813 ggr
xEmmsix
3/14/17, 12:56 PM

Spricka i tungan efter tungpiercing

Hej! Igår så gjorde jag en Tungpiercing. Med det uppstod lite komplikationer när jag skulle ta den och min piercare gjorde om den 3 gånger. Han sa att han skulle släppa ut blod så det inte skulle svälla så mycket. Gjorde ont som in helveteeeee.

Iallafall, jag ser nu att jag har fått en litet spricka i tungan precis vid piercingen. Kommer det att läka? Vad ska jag göra?

Don't cry, just say 'Fuck you' and SMILE!GladSkrattarGapskrattar

Annons:
Honestyisdead
3/14/17, 12:58 PM
#1

Har ingen aning om vad han sysslat med. Har aldrig hört talas om något liknande. Var det en riktig studio? Vad tusan var det för komplikationer?

Lägg gärna ut bild på tungan.

xEmmsix
3/14/17, 1:30 PM
#2

Jaha oj, ja det var en riktig studio. Jo han tog ut min piercing och satte tillbaka den för att min tunga svullnade och skulle försöka få ut blod sa han, sen gjorde han det igen. 

Kan inte ta någon bra bild just nu, är i skolan. Men ska försöka lite senare

Don't cry, just say 'Fuck you' and SMILE!GladSkrattarGapskrattar

sp0ngeb0b
3/14/17, 2:50 PM
#3

Vad jag har hört ska det aldrig komma blod alls vid piercing så det låter lite konstigt att han skulle släppa ut allt blod 🤔

[Bamse100]
3/18/17, 10:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

skumt aldrig hört om detta usch vilken hemsk upplevelse tänker jag. Extremt okunnig i mina öron :/ Hur är sprickan ? Jag har liten spricka i mitten pga hade en liten böld under läkningen som försvann. Men det beror som sagt hur det ser ut.

Honestyisdead
3/18/17, 10:13 PM
#5

#3 Så klart man kan blöda vid en piercing.  Det är ju ett sår.

Upp till toppen
Annons: