Annons:
Etiketttatueringar
Läst 1025 ggr
punkmusic
3/17/17, 4:18 PM

6e tatueringen snart klar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Idag påbörjade jag denna hos Andreas på Studio 13 i Eskilstuna :)
Jag har 1 h kvar vid en andra sittning då han inte kunde köra längre idag.

Tips på hur jag kan nå att smörja  hela själv? Det är lite knappt precis under de understa bladen..

Annons:
Honestyisdead
3/17/17, 4:20 PM
#1

Har funderat svårt att nå menar du? Känns som det är en lätt plats att nå.

punkmusic
3/17/17, 5:34 PM
#2

#1 Haha ja precis det ordet försvann, ja kan vara lite upp eller ned men är i alla fall en bit jag inte når riktigt exakt/måste kämpa för att nå

Honestyisdead
3/17/17, 6:15 PM
#3

Jäkla autokorrect 😂

Har du ingen du kan be om hjälp från? Om inte har jag tyvärr inga råd.  Vet hur det är när man inte når :/

Honestyisdead
3/17/17, 6:16 PM
#4

Glömde visst säga att den är snygg! Gillar placeringen :)

punkmusic
3/17/17, 6:39 PM
#5

#3 Haha precis ;) 
Jag är singel och bor själv, men nu de första dagarna kommer jag kunna få hjälp i alla fall :) Jag tänker att man kanske kan ta krämen på någon typ av kompress/smink pad och nå på det viset haha… Jag får testa!

Tack så jätte mycket :D Ja jag älskar hur den går upp i hårfästet, det var en av mina önskemål, jag ville ha det som en "uppochnedvänd triangel" och jag tycker att detta duger utmärkt :) Sen blev den större och bredare ned mot ryggen än jag tänkte mig från början, men när man ändå är igång varför inte  ;)

Honestyisdead
3/17/17, 6:42 PM
#6

De första dagarna är viktigast.  Så det blir säkert bra. 

Och ja, smörj in något som du kan svepa över området  :)

Annons:
punkmusic
3/17/17, 7:06 PM
#7

#6 Ja jag har fått för mig att det är som viktigast i början, både smörjningen och tvättningen, då det är ett öppet sår :) 

Tack tack!

InkedUp
3/18/17, 11:57 PM
#8

Börja med yoga så fixar du det lätt sen ;) 

Nä men det så här, böj armen så långt du kommer sen hjälp till med den andre att dra/trycka ner armen lite mer,, det funkade för mig :) annars kan man vara lite MacGyver å ta tex ett skohorn eller en ryggkliare med lite papper virat runt ena delen som man kletar lite salva på,, haha det lär funka utmärkt, kom precis på det när jag skrev faktiskt :) måste prova det snart :) ska ändå göra om ryggen :)

punkmusic
3/20/17, 6:53 PM
#9

#8 Haha går på poweryoga ;) Jag når men det är på gränsen. 

Jaa det har gått över förväntan faktiskt men ska testa med skohorn och bomullspads ;)

Upp till toppen
Annons: