Annons:
Etikettproblem
Läst 1127 ggr
Elliem95
3/31/17, 11:05 AM

HJÄLP! Bröstvårtepiercing

Vet att jag skrivit om detta förut, men önskar mig fler svar denna gång :) Hursomhelst så har jag varit sugen på att pierca båda nipplarna under en längre tid och har tyvärr ett "problem" då det läcker en vit vätska ur brösten som gör mig tveksam till att pierca mig om det skulle förvärra saken :( Tar nämligen vissa mediciner … Ska såklart höra med min piercare, men vill gärna höra era åsikter och kunskaper! / Elliem

Annons:
Honestyisdead
3/31/17, 11:12 AM
#1

Jag skulle först fråga en läkare.

Babydino
4/10/17, 11:29 PM
#2

Jag har mjölk. Min barnmorska sa att det inte var något problem (efter prover) utan var en bieffekt av ppiller. Kommer fortfarande ut mjölk och dessutom ur själva hålen. Men detta är att döma endast döda krigarceller (det kommer sådant när det läker) och inte var eller mjölk. (Var är inte vitt, utan gul/grön/brun/blodblandad och luktar.) Inte haft några andra bekymmer mer än att det gått ca 1.5år och de fortfarande inte är läkta helt och hållet och bråkar lite till och från. Vilket dock är enkelt att få ordning på med mer intensiv tvätt. Överlag är det en svårläkta piercing så tror inte just det eller enbart det är faktorer till varför de inte är läkta. Sedan är vi alla olika. Beror ju också på vad för besvärr du har och vilka mediciner du tar etc.

Upp till toppen
Annons: