Annons:
Etiketttöjning
Läst 949 ggr
Arvidh
2017-04-12 17:42

Tunnlar av organiska material, MED gäng

Finns det såna tunnlar nånstans? Googlat en hel del men verkar vara svårt. Har just nu 10mm, tunnlar i stål. Men dom börjar lukta så illa efter 3-4 dagar. Har provat med vanliga s k double flare i trä och horn, men dom är så himla svåra att få in i örat då bredaste delen uppenbarligen är större än 10mm i diameter (?) Sist spräckte jag örat, ingen lust med det igen :P

Annons:
Magrat
2017-04-12 19:41
#1

Använder bara organiska smycken själv och brukar köpa dem från crazy factory. Barbarella kan ha ibland också, men de är betydligt dyrare.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Arvidh
2017-04-12 22:17
#2

Men är dessa smycken gängade? Finns inte på crazy factory när man ställer in filtret på det sök kriteriet

Magrat
2017-04-12 23:07
#3

Hmm, det tänkte jag faktiskt inte på. Läste nog lite fort där. Då är jag inte hundra, jag kan ju tipsa om Barbarella, men är inte hundra på att dem har gängade. Har du kollat bodymod.se ?

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Zadeira
2017-04-16 16:32
#4

Du får väl tvätta dem du har i stål så fort de börjar lukta. Det gör jag 😉

Upp till toppen
Annons: