Töjning

Deodorant till töjningar?

2017-07-23 16:24 #0 av: LaPrincipessa

Jag undrar om någon här testat deo för töjningar? Det finns ju på Crazy Factory men vet inte om de är bra? 

Vet ni annars någon annan som är bra?

Anmäl
2017-07-23 16:30 #1 av: Hera

Deo?

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2017-07-23 16:35 #2 av: LaPrincipessa

#1 Ja, deodorant för att töjningar inte ska lukta illa.

Anmäl
2017-07-23 20:06 #3 av: [rumelle]

Håller du dem rena så luktar de inte illa

Anmäl
2017-07-23 23:05 #4 av: Carrosh

Låter helt bisarrt att använda deo i ett öppet sår. Tvätta som vanligt med koksaltlösning så luktar de inte.

Anmäl
2017-07-23 23:08 #5 av: Hera

#4 Har man öppet sår när man töjer har man verkligen gjort fel. Det ska aldrig vara sår när man töjer.

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2017-07-23 23:13 #6 av: Carrosh

#5 Nej, det har du rätt i, blev fel ord. Kommer inte på rätt ord heller, står lite still i skallen.. Men förhoppningsvis så förstår ni vad jag menar?

Anmäl
2017-07-27 11:25 #7 av: nypisnina

Det är ju inte svett som luktar utan talg, något som man får i vanliga öron piercingar också så jag förstår inte vad deo skulle ha för effekt..? Jag brukar rengöra mina töjningar med kokosolja. Det luktar fräscht, håller huden mjuk, smidig och återfuktad - blir mindre talgproduktion, samt att smyckena glider in enkelt. Själva smyckena som jag har är kirurgiskt stål, de badar jag som vanligt och lägger ibland lite kokosolja på dem med. Luktar aldrig i öronen, möjligen kokosolja, men har just nu neutral lukt på kokosoljan och då luktar det inte något alls.

Anmäl
2017-07-27 12:02 #8 av: LaPrincipessa

#7 Tack för bra tips! Ska köpa kokosolja! :D

Anmäl
2017-07-27 12:06 #9 av: nypisnina

#8 Ska tillägga att jag ändå får rengöra öronen ganska ofta men skillnaden är att det inte hinner lukta mellan varven. Kokosolja är hur bra som helst till mycket! Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.