Annons:
Etikettproblem
Läst 1726 ggr
Lia
2017-10-05 11:38

Felplacerad septum

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag piercade septum för exakt ett år sen. Det har varit en otroligt smärtsam och långdragen process. Jag misstänkte att det nog blev taget i brosket men när jag gick tillbaka till piercaren sa de mer eller mindre bara att jag skulle härda ut och att det såg bra ut. Så nu igår bytte jag mitt smycke äntligen. Jag gick till en annan piercare denna gång. Hon sa att den blivit tagen genom brosket en halv centimeter från var den borde suttit och att hon inte kunde förstå hur det gått till eftersom min näsa är så rak och att det var jättelätt att se var min sweet spot var. Så även om jag misstänkte att den satt fel är jag så besviken på att de inte tog den rätt i den första piercingstudion om det nu var lätt att ta den rätt på mig, och att de fortfarande inte såg det när jag kom in en andra gång… Nu med clicker kan man se från sidan att den inte sitter vid tippen som den ska liksom. Men smycket är fint i alla fall och jag är glad att jag äntligen kan ha något roligt i.

Annons:
Honestyisdead
2017-10-05 12:55
#1

Snyggt :)

sp0ngeb0b
2017-10-05 12:57
#2

Åh fy 😭 låter inte alls kul. Min hamnade rätt, men jag tyckte ändå att det gjorde rätt så ont. Kan bara tänka mig hur det måste kännas att ta den i brosket. Himla snyggt smycke i alla fall! 😍

Lia
2017-10-05 13:19
#3

Tack! Jag funderar på att ta om den och låta den jag har sitta kvar tills jag ser hur den nya blir eftersom den sitter lite skumt från sidan. Men jag får se hur det blir. Det känns ju lite onödigt men samtidigt vill jag ju bli helt nöjd med piercingen.

Upp till toppen
Annons: