Annons:
Etiketttatueringar
Läst 1755 ggr
Lena Rosenqvist
3/12/18, 3:57 PM

Läckande nygjord gaddning.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har flera gaddningaren så här har det aldrig varit.Det gjorde ont och han skar/tryckte in bokstäverna Denna ska jag levamed resten av mitt liv,denna skulle jag stolt burit,nu skäms jag. Jag är ledsen,upprörd och förtvivlad. Joakim Frej som gjort denna flopp gjorde intryck att han var en van tatuerare.Vad ska jag göra?Har skrivit till honom men inget svar! Meningen "you never Walk alone betyder mycket för mej och nu ser jag ut som en freak! Snälla vad ska jag göra?

Annons:
Honestyisdead
3/12/18, 10:26 PM
#1

Du går tillbaka och kräver dina pengar tillbaks. Ta med några vänner också. Han ska också krävas på laserborttagning. Och anmäl till konsumentverket

Honestyisdead
3/12/18, 10:29 PM
#2

Jag undrar om det ens är en studio du varitpå. Ser ut som hemmajobb

Lena Rosenqvist
3/14/18, 4:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Har sagt till honom via messenger att jag vill ha pengarna tillbaks och att han får betala laser. Han skyller på min hud,men han borde veta att går man för djupt läcker färgen ut i kärlen. Han förnekar att han har sabbat min arm. Han har även flyttat från stan,Joakim Frej som finns på facebook. Jag är så jävla arg och ledsen.

[IdaSoren]
3/14/18, 5:42 PM
#4

Om du orkar skulle du kunna anmäla tatueraren till Allmänna reklamationsnämnden. Finns fall där folk har fått rätt mot tatuerare när de varit missnöjda och fått sina pengar tillbaka. Det hjälper ju inte dig med tatueringen däremot, beklagar.

Honestyisdead
3/15/18, 7:24 PM
#5

Villen jäkla amatör.  Se till att anmäla.  Sådana idioter ska inte komma undan

Upp till toppen
Annons: