Annons:
Etikettfrågor-och-svar
Läst 679 ggr
Charmtrollet
2018-03-14 21:19

Framhäva ögat

Haha nu skapar jag ytterligare en tråd som inte har det minsta med den andra att göra. 😃

Många varnar hela tiden för att skaffa piercings och dylikt som bara sitter på ena sidan av ansiktet för att det kan få det hela att se ojämnt ut, men skumt nog är det det som jag är ute efter. 

Det råkar vara så att jag "lider" av partiell heterokromi som vanligtvis är vackert men tyvärr är helt olika för mina två  ögonen och det ena är mycket mer påverkat. Med simplare ord är mina ögon inte samma färg vilket gör att de ser ojämna ut och det ena ser större ut än det andra. 

Jag undrar om det finns någon typ av piercings eller typ vad som helst som antingen kan framhäva ena ögat eller dra uppmärksamheten från det andra? Om man sätter en piercing i närheten av ett öga, drar det uppmärksamheten ifrån eller till ögat? 

Jag älskar dessutom sådana där fräna barbells piercingar i örat som sitter högre upp i örat och går igenom brosket på två ställen och går över örat, skulle de kanske kunna framhäva eller "förminska" ena ansiktshalvan?

Jag letar helt enkelt efter piercings eller dylikt som kan användas för att få endast ett öga att verka mindre eller större och på det sätter jämna ut det lite.

Annons:
[Ragnar&Allan]
2018-03-15 20:35
#1

Jag skulle tro att en dermal piercing i ansiktet skulle vara bra för att få dit uppmärksamheten istället och dessutom så är det jävligt snyggt

powerade
2018-03-17 00:15
#2

Linser och smink;) Nej men jag säger lite som #1 Samt om man har något i örat på samma sida blir det ju lite mer iögonfallande tänker jag.

Honestyisdead
2018-03-17 23:47
#3

Kan vi inte få se så ser man lättare vad som kan passa.

Upp till toppen
Annons: