Annons:
Etikettpiercingar
Läst 1429 ggr
Linnéa.pl
4/23/18, 11:36 PM

Navelpircing

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag behöver hjälp och råd ang min piercing i naveln. Jag har haft den i snart 2 veckor så de är inte så länge. Men jag har haft för kort stav så mitt nedre hål är ganska stort. Har ni något tips på vad jag kan göra åt de. Kommer de försvinna eller kommer de alltid se ut så? Jag har en läckra stav i nu men känns som att den är förlång pga att nu tryckts den upp när jag sitter och den fastnar så och då börjar den vara jätte mycket. Kan jag göra något speciellt för att den ska må bättre?? Dock ser den rörde ut på bilden en vad den gör i värkligheten. Vill värkligen inte ta bort den så tacksam för svar

Annons:
tanglytails
4/23/18, 11:54 PM
#1

Vad säger piercaren!? Det där ser inte bra ut alls. Har du varit i kontakt med vårdcentralen?

Tanglytails rattery - råttuppfödning i Skåne. 
Rätt råttor till rätt familj. 

(hemsidan, facebook, instagram)

Linnéa.pl
4/24/18, 12:14 AM
#2

Hej de va en fylle grej så vet inte var jag tog den så jag har inte pratat med någon ang den. Den ser dock betydligt mycket bättre ut i värkligheten

silverfiisk
4/24/18, 10:36 AM
#3

Ser verkligen inte bra ut.. Hur gammal är du? Tror inte att någon seriös piercare skulle pierca en person som är så full att man inte kommer ihåg saker. Gå till en piercingstudio och visa hur det ser ut och be om råd!

Honestyisdead
4/25/18, 8:43 AM
#4

Det där är en infektion och måste behandlas. Gå till vårdcentralen.

emeliiiiieee
4/25/18, 9:37 AM
#5

Infektion, så såg min ut vid infektion. Gå till vårdcentralen.

Upp till toppen
Annons: