Annons:
Etikettpiercingar
Läst 1022 ggr
almaRobbeL
2018-06-07 22:32

Navelpiercing

Hej, jag ska resa bort om några dagar (4 dagar) då jag ska gå på en stor festival, jag funderar då på att ta en navelpiercing typ imorgon eftersom att jag tycker det är väldigt snyggt, har tänkt på det länge men känner att detta kanske är bra tillfälle att göra det. Dock är jag väldigt rädd att det ska börja vara eller ge stora märken eftersom det är varmt och kommer nog att ha på mig t.ex magtröjor. Finns det någon annan som har gjort som kan ge råd? Fick ni stora märken eller var/blod och hur lång tid tog det isf att försvinna??   Mycket tacksam för svar!

Annons:
Calcifer
2018-06-07 22:40
#1

Jag rekommenderar aldrig någon att skaffa piercingar eller tatueringar på sommaren, speciellt inte på utsatta ställen. Det ökar definitivt risken för att läkningen tar längre eller att det blir infektioner. Pga värme, svett, smuts, att man badar utomhus, etc. Skulle avvakta åtminstone till efter festivalen om jag var du.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

sp0ngeb0b
2018-06-09 03:32
#2

Håller med #1. Navelpiercing kan vara svårläkt då den sitter på ett sånt utsatt ställe, så det är nog bäst att vänta tills efter festivalen eller till och med till efter sommaren, så att du kan ta hand om den ordentligt.

Upp till toppen
Annons: