Annons:
Etikettpiercingar
Läst 2545 ggr
Al.vo
7/14/18, 2:56 PM

Billig näspiercing i stockholm?

Hej jag har tänkt på att pierca näsan men vet inte vilken salong jag ska gå till… Någon som vet och kan rekommendera ett bra ställe man kan näspierca sig som kostar lite men piercar på ett bra och säkert sätt? Tycker att priset är väldigt högt nuförtiden :)

Annons:
Aleya
7/14/18, 3:40 PM
#1

Du får det du betalar för. Är det ett billigare ställe så kan dom slarva med annat, exempelvis så som hygien. Sen skulle jag vänta med att pierca mig när det inte är så varmt.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Al.vo
7/14/18, 3:44 PM
#2

#1 ok men skulle du kunna rekommendera ett ställe jag skulle kunna gå till? Berätta lite om hur dom piercade och hur mycket det ungefär kostar och så 😊 Är det dåligt att pierca sig när det är varmt? Och isåfall varför?

Randomel93
7/14/18, 4:10 PM
#3

Rötmånad och värme ger högre infektionsrisk

Al.vo
7/14/18, 4:29 PM
#4

#3 jaha ok men något ställe du kan rekommendera? Då kan jag gå dit när det inte är så varmt :)

Aleya
7/14/18, 4:43 PM
#5

#3 och inte bara rötmånaden utan man ska undvika bada med en ny piercing. Nu var det så många år sedan jag var i Stockholm. Så svårt att säga en bra studio. Men en enkel regel: alla som tar hål med pistol är dåliga. Så gå inte till dessa. Så gå runt och fråga är mitt råd.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Magrat
7/16/18, 3:52 PM
#6

Jag gillar Calm Bodymodification. Trevliga och kunniga.

https://calmbodymod.com/

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Annons:
sp0ngeb0b
7/17/18, 2:26 AM
#7

Det finns en studio i Malmö som heter Ornament som är riktigt bra, har gjort alla mina piercingar där utom en, samt att flera av mina vänner också går dit. De har öppnat en butik i Stockholm ganska nyligen, och jag vet ju förstås inte om de är lika bra där uppe men de är säkert bra i alla fall. Om du klickar på länken nedan får du upp en sida med deras öppettider och telefonnummer.

https://www.ornament.se/page/oppettider

Upp till toppen
Annons: