Annons:
Etiketttöjning
Läst 572 ggr
julia96girl
2018-09-25 07:51

Hjälp med töjning

Jag har en expander på 14mm i trä i mitt öra nu men skulle vilja ha glas eller metall/stål egentligen men hittar inte någonstans där man kan köpa det, någon som vet om det finns?

Och varje gång jag tar ut expander för att göra rent den så krymper hålet direkt så även fast jag får ut expander där det är som tjockast så kan jag inte få in en plugg i samma storlek eftersom hålet krymper direkt. Måste jag köpa en expander i en storlek större för att få i andra smycken?

Annons:
filopa
2018-09-25 07:55
#1

Glaspluggar ät jag ganska säker på att crazyfactory har. Och hur länge efter att du töjt väntar du innan du tvättar? Du kanske får vänta lite längre med att ta ut pluggen?

julia96girl
2018-09-26 07:45
#2

Ja glaspluggar har jag sett att dom har men jag behöver en expander, det har jag inte hittat någonstans. Den expandern som jag har i nu har jag haft väldigt länge, över ett halvår iallafall, kanske 1 år,  och glömmer ofta att göra rent den så ibland kan det ta några veckor eller mer innan jag gör rent den.

filopa
2018-09-26 09:06
#3

Man ska ju inte ha expanders i örat en längre tid, då töjs det ojämnt, skulle köpa ett par pluggar i olika storlekar om jag var du, de är ju billiga!

julia96girl
2018-09-26 09:31
#4

Jaha det visste jag inte, men okej då får jag sätta i pluggar ett tag då och sen tillslut börja töja med en expander igen. Får se om jag hittar någon expander i glas eller stål i den storleken tills dess.

linnqueen
2018-10-06 20:51
#5

Crazyfactroy, bodmod, rockflame eller piercingkungen kanske har

Upp till toppen
Annons: