Annons:
Etiketttatueringar
Läst 1951 ggr
nypisnina
10/9/18, 4:26 PM

Blanda olika tattoo stilar

Hejsannn! Jag undrar vad ni har för åsikter om att blanda olika tatueringsstilar? Tycker ni att man ska hålla sig till en stil t.ex. om man har börjat med old school så ska man fortsätta med det. Eller tycker ni att man kan blanda in realism, japanskt eller t.o.m. abstrakt stil? Om det är ok att blanda, ska man hålla en kroppsdel till det ena eller det andra eller är det bättre att ena armen t.ex. är old school och den andra realism, eller kan man blanda på samma kroppsdel? 

Jag undrar därför att jag själv är väldigt glad i tatueringar i olika stilar och vill gärna höra andras åsikter.

Annons:
Syntium
10/9/18, 4:27 PM
#1

Kan och kan, jag tycker du kan göra precis vad Du själv tycker är snyggt. Det är du som ska ha det på kroppen och trivas med det. Vad känner du själv?


"I'm too old for this shit."


nypisnina
10/9/18, 4:29 PM
#2

Självklart och som jag sa, jag själv är väldigt glad i olika stilar, men tycker det är intressant att höra vad andra tycker.

Honestyisdead
10/9/18, 4:30 PM
#3

Jag har försökt hålla samma stil inom olika kroppsdelar, men inte lyckats. :)

nypisnina
10/9/18, 4:31 PM
#4

#3 Samma här, började bra men sen har det blivit blandat, nu är nästa utmaning att binda ihop allt. Hur tycker du att det blev, dina olika stilar på en och samma kroppsdel? Är du nöjd?

Honestyisdead
10/9/18, 4:39 PM
#5

Är inte nöjd ännu. Måste också binda ihop det på något vis :)

sp0ngeb0b
10/9/18, 9:02 PM
#6

Tycker väl generellt det blir snyggast med en stil, men det är ju helt olika från fall till fall! Bara det passar ihop eller binds ihop på ett snyggt sätt tycker jag man kan blanda hur som helst

Annons:
eli1991
10/10/18, 6:46 PM
#7

Jag har väl ett 20 tal olika och ganska stora tatueringar på kroppen. Har gått till olika tatuerare, med varierande resultat och teknik. Ena armen är i färg och den andra svartvit för att nämna ett exempel. Dock är temat på hela kroppen djur och natur och det kommer jag fortsätta med :)
Men gör det du trivs bäst i, välj bra tatuerare och motiv du verkligen gillar :) Tycker definitivt att man kan blanda stilar!

Upp till toppen
Annons: