Tatueringar

Blanda olika tattoo stilar

2018-10-09 16:26 #0 av: nypisnina

Hejsannn! Jag undrar vad ni har för åsikter om att blanda olika tatueringsstilar? Tycker ni att man ska hålla sig till en stil t.ex. om man har börjat med old school så ska man fortsätta med det. Eller tycker ni att man kan blanda in realism, japanskt eller t.o.m. abstrakt stil? Om det är ok att blanda, ska man hålla en kroppsdel till det ena eller det andra eller är det bättre att ena armen t.ex. är old school och den andra realism, eller kan man blanda på samma kroppsdel? 

Jag undrar därför att jag själv är väldigt glad i tatueringar i olika stilar och vill gärna höra andras åsikter.

Anmäl
2018-10-09 16:27 #1 av: Syntium

Kan och kan, jag tycker du kan göra precis vad Du själv tycker är snyggt. Det är du som ska ha det på kroppen och trivas med det. Vad känner du själv?

"Smile at people. It confuses them."

Sajtvärd för Minecraft

Twitter: @syntium

Anmäl
2018-10-09 16:29 #2 av: nypisnina

Självklart och som jag sa, jag själv är väldigt glad i olika stilar, men tycker det är intressant att höra vad andra tycker. 

Anmäl
2018-10-09 16:30 #3 av: Hera

Jag har försökt hålla samma stil inom olika kroppsdelar, men inte lyckats. :)

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2018-10-09 16:31 #4 av: nypisnina

#3 Samma här, började bra men sen har det blivit blandat, nu är nästa utmaning att binda ihop allt. Hur tycker du att det blev, dina olika stilar på en och samma kroppsdel? Är du nöjd? 

Anmäl
2018-10-09 16:39 #5 av: Hera

Är inte nöjd ännu. Måste också binda ihop det på något vis :)

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2018-10-09 21:02 #6 av: sp0ngeb0b

Tycker väl generellt det blir snyggast med en stil, men det är ju helt olika från fall till fall! Bara det passar ihop eller binds ihop på ett snyggt sätt tycker jag man kan blanda hur som helst

"Before you ask someone why they're vegan - ask yourself why you're not."

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.