Annons:
Etikettallmänt
Läst 570 ggr
KentHjärta
2018-11-29 14:42

Dina planerade bodymods?

Bodyart har varit lite segt på senaste så jag tänkte dra igång en frågetråd och lite diskussion!

Vad är era framtida planer inom body modifications? Piercingar, tatueringar  osv.

Är själv jätte sugen på nipple piercings men velar så mycket mellan att starkt vilja och att inte våga pga smärtan.

Annons:
sp0ngeb0b
2018-11-30 00:12
#1

Finns så mycket jag skulle vilja ha. Har också varit sugen på bröstvårtorna men tror inte jag pallar med läkningstiden. Nästa bodymod för mig blir tatueringar. Har två stycken på armen men jag vill ha två sleeves, så jag har att göra. Men har inte pengarna och har inte heller klurat ut exakt vad jag vill ha, så det kommer inte ske inom någon snar framtid.

Honestyisdead
2018-11-30 15:38
#2

Nästa tatuering blir någon typ av blomma på handryggen.

Piercingar har jag blivit för det för plus att jag har dåligt läkekött.

Vikan
2018-12-01 14:33
#3

Har inga tatueringar sen innan, men vill väldigt gärna tatuera in två tassavtryck av mina hundar och ha ett permanent minne av dem. Är dock nålrädd, så vet inte om jag vågar helt och hållet. Har länge velat ha tatueringar och tycker det är så fint med dem, så får väl se om jag tar modet till mig eller inte

Honestyisdead
2018-12-01 16:13
#4

#3 Jag har spruta och blodprovsfobi. Tatuerar mig mycket hellre!

VeilofElysium
2018-12-03 02:58
#5

Jag funderar fortfarande mellan olika alternativ för min  högra skuldra. Jag har ett fantasy tema på vänster sidan av kroppen medan den högre är mer inriktad på mörka teman. Lutar mest mot att jag ska tatuera in något kopplat till fornnordisk tro.. kanske Yggdrasil men har redan ett träd på kroppen, kanske korpar. Kommer att knåpa på det ett tag till..

Magrat
2018-12-06 05:31
#6

Ska tatuera in en borzoi, ett träd och några pumpor nu på fredag.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Annons:
Garm
2018-12-06 11:43
#7

Planen är att tatuera runor på handryggen och fingrarna, får se när det sker. Är i konsultationsstadiet än bara.

Sugar Mist
2018-12-09 04:43
#8

Har tre-fyra tatueringar inplanerade, men de två som jag ska tatuera in nu vid årskiftet/januari är en björn på vänstra låret och min bortgångna hunds tassavtryck på högra. 

De andra är ett kombinerat porträtt på mina nuvarande hundar, halva är ena och andra halvan är den andra, och det ska sitta på yttersidan av högra låret :) 
Sedan vill jag bygga på min sleeve, velar fortfarande mellan att ha färg i eller bara köra svartvit, så väntar med det.

-

[IdaSoren]
2018-12-10 19:49
#9

Har några tatueringsplaner men inga bokade ännu. Ska fylla på med fler djur på mitt högerben, har bara inte bestämt mig för vad jag ska börja med. Bland ideerna finns okapi, lama och mus. Funderar även på en ryggtatuering, något mer abstrakt med mönster typ.

Upp till toppen
Annons: