Annons:
Etikettpiercingar
Läst 806 ggr
powerade
2019-07-17 09:40

Bråkig piercing

Är det någon som haft piercing som kroppen försökt stöta ifrån? Hur märkte ni det? Har i båda bröstvårtorna. Haft i över 3 år. Ena har bråkat jag har råkat slita i den så den blivit lite sår igen. Men den ena har varit fin jämt. Tills i söndags. Duschade. Skulle tvätta av den som vanligt det stack till senare kändes de ömt och på måndag var den supersvullen och har ont i själva bröstet också. Tvättat den och idag är det ju onsdag och fortfarande svullen och öm o ont i bröstet men något mindre ont än i måndags. Piercinghålet ser större ut. Min kompis som är sjuksköterska kollade på den igår men tyckte inte det såg ut som infektion mest bara irritation. Kan den försöka stöta ut den efter 3 år från ingenstans?? Haft smycket i ca 1 år

Annons:
Shira..
2019-09-04 04:38
#1

Har piercing i båda mina. Min ena gjordes på studio och andra gjorde jag själv. Den första tog 14 månader att läka ungefär, medan den andra tog 4 månader. Jag tvättade med tvål och vatten, men när den krånglade tvättade jag med alsolsprit för att verkligen få bort bakterier och för att torka ur den om den kommer vätska "gegg" från den. Kämpa på o ge inte upp.

Upp till toppen
Annons: