Annons:
Etikettproblem
Läst 1248 ggr
Elju3571
2019-07-22 11:02

Utstött industrial....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte bara fråga en sak ang min industrial… eller Aa den som jag hade innan den här morgonen då min pojkvän såg att den iprincip hade blivit utstött från kroppen (bild nedanför). Tänkte bara fråga om det kan ha berott på att den var piercad för långt ut. Då man kände på piercingen så kände man tydligt stacken samt så trodde han också att den satt för långt ut pga hur enkel dom var å hantera trotts smärtan. Gjorde dom hos en person som är utbildad och är certifierad. Skrev till honom idag och frågade vad som kan ha hänt och om det var jag som gjorde nått fel med den. Rengjorde den regelbundet som man ska (har x antal piercingar sen tidigare så har koll på ”rutinerna” med läkning och vad man bör göra samt undvika. (Kanske lite flummig förklaring men är fortfarande lite ledsen eftersom jah behövde ta bort min mest efterlängtade piercing). Sen så hade jag gjort den i slutet av april så jag hade den i ungefär 3 månader innan den stöttes ut.

Annons:
Honestyisdead
2019-07-22 11:11
#1

Ja dom kan ha suttit fel. Tråkigt :( Det kan också bero på att kroppen helt enkelt inte ville ha dom där.

Elju3571
2019-07-22 14:40
#2

Men kan kroppen verkligen stöta ut nått ifrån brosket på så pass kort tid? Sen har man inte hört att någon annan har haft några sådana komplikationer, mestadels svullnad, ömma å att det kan ha blivit infekterat. Kan säkert vara jag som annars bara har missat det

Honestyisdead
2019-07-22 15:44
#3

Ja piercingen satt väl knappast som på bilden när den var nygjord?

Elju3571
2019-07-22 21:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

De här var då den såg som ”bäst ut” och piercaren hjälpte mig å byta till kortare stavar då han ansåg att jag kunde byta till några kortare (använde 2 separata piercingar till läkningen istället för en lång stav)

Honestyisdead
2019-07-23 12:17
#5

Ja det är ju ingen tvekan om att kroppen stött bort dom. Är ju så lite hus på den ena att man ser staven. I översta bilden.

Upp till toppen
Annons: