Annons:
Etikettläkning-och-eftervård
Läst 2906 ggr
Ameliemunther
2019-10-24 16:36

Hur länge gör en daith piercing ont?

Hej. Har en fråga angående en daith piercing (min mamma som gjorde den så frågar åt henne) Hon gjorde den för 6 dagar sen (18 okt). Vet att rodnad, svullnad osv är normalt några dagar efteråt. Men nu säger hon hon har så ont i hela örat och värken sprider sig ner över käken. Har själv broskpiercing och vet de är svårläkt, hade själv ont i den då den börja klödda och fortfarande inte läkt helt än. Men är de normalt att de gör så ont nästan 1 vecka efter? De ser inte inflammerat ut, inte rött eller nått och så. Hela örat e svullet, vet heller inte hur länge svullnaden håller i. Tacksam för så många svar som möjligt och tips vad hon kan göra åt de. Då hon fundera på att ta bort den igen för de värker så mycket. Mvh

Annons:
Honestyisdead
2019-10-24 17:07
#1

Be henne gå och visa det till piercaren.

Ameliemunther
2019-10-25 06:57
#2

Hon åkte dit igår, dom så de va normalt och but are till en större ring bara.

litettrassel
2019-11-25 01:10
#3

Byt piercare. Ring i en broskpiercing och framför allt än daith är ingen bra idé som startpiercing. Förutom att infektionsrisken är högre så kommer ringen att ge onödig spänning i brosket varenda gång ringen rör sig en micrometer. är örat så pass svullet så skulle jag åka in till doktorn bums! Såg det absolut sista här att posten är en månad gammal. Jag hoppas att allt har gått bra för er! <3

Upp till toppen
Annons: